Music … my inspiration ! (37)

Hei,devoratori! Pentru ca maine este Valentine’s Day si penru ca sunt intr-o dispozitie buna,v-am pregatit o noua lista cu melodii! Maine pregatesc si un „In My Mailbox” (Mai trebuie sa-mi vina luni doua carti comandate ,dar maine ajunge cartea pentru recenzie si am zis sa nu mai aman atat.)A fost o saptamana foarte incarcata.N-am apucat sa citesc cine stie ce dar sunt obosit :/ Cred ca ati observat si lipsa postarilor de pe blog.

Prima melodie pe care v-o prezint este tot de pe albumul actritei/cantaretei din GLEE,Lea Michele.Doamne, cat de genial va fi albumul asta !! Am ascultat pana acum 4 melodii din album,iar saptamana aceasta am gasit-o pe a cincea.Se numeste You’re Mine si imi place mult. Multi spun ca ar fi dedicata lui Cory Monteith,care a incetat din viata vara trecuta,dar adevarul este ca melodia dedicata lui este „If you say so” pentru ca astea au fost ultimele cuvinte pe care i le-a spus Leei.

A doua melodie ii apartine artistei Eliza Doolittle. Daca va mai amintiti,v-am prezentat-o pe Eliza pe la inceputul verii cu „Big When I Was Little” pe care inca o mai ascult cu acelasi entuziasm.M-am interesat ce mai face Eliza si am descoperit „Let It Rain”.M-a impresionat cum artista poate parcurge orice gen de muzica. E evident ca stie ce face si o sa urmaresc lansarile ei in continuare.

Okay,pentru melodia a treia am o poveste lunga.Pe scurt:Intr-o seara mi-a venit o idee pentru o carte geniala (pe care nu voi reusi sa o scriu prea curand din diverse motive).Personajele principale erau o tanara americanaca si un tanar finlandez.Am inceput sa ma interesez despre Finlanda-ce mananca,cum isi numesc copii,ce obiceiuri au,ce muzica asculta -si asa am dat de Miriam Bryant,o tanara finlandeza,destul de cunoscuta in tara ei.Piesa ei „Push Play” este absolut geniala.

Peste doua zile dupa ce am descoperit-o pe Miriam(Da,eu credeam ca e descoperirea mea si ca nu stie foarte multa lume de ea!! Sunt mai hipster,zic.) mi-am dat seama ca finlandeza pe care o credeam necunoscuta,colaboreaza cu Zedd.Dumb me! Si pentru ce colaboreaza?Aici e-aici! Pentru coloana sonora a filmului Divergent.Sunt o cauza pierduta :)) Trebuie sa ma informez mai bine data viitoare.Va las piesa numita „Find you”.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

