Recenzie: „Altfel de ingeri” de Lili St. Crow

Stiu ca am intarziat cu recenzia ( Imi pare sincer rau! ),dar ultimele doua zile au fost intr-adevar pline de evenimente. Va mai amintiti cand v-am spus zilele trecute ca as dori sa incerc si seria Vampirii din Morganville? Ei bine,ieri am avut o surpriza foarte placuta pe Libris.ro.   Va sfatuiesc sa intrati pe site !! Sunt promotii,iar preturile sunt chiar ridicole.Mi-am cumparat Georgina Kincaid 1(hardcover),Vampirii din Morganville 1 (editie de buzunar) & 2 (hardcover) si Pe jumatate moarta de Kim Harrison(hardcover) cu mai putin de 35 de lei !( Unde mai pui ca transportul dureaza o zi-doua si e GRATUIT!).Cred ca e cea mai buna afacere de pana acum. Luna asta  sa-mi mai vina si din afara tarii o carte pentru recenzie(urmatoarele imi vin abia in Martie dupa lansare) si planuiesc sa mai fac o comanda de pe Libris week-end-ul viitor 😀 O sa tot citesc luna asta,asa ca asteptati-va la mai multe recenzii pe blog.

cop-1-altfel-de-ingeri   Descriere:

„Întunecată, periculoasă, sexy! Dru Anderson este o nouă eroină dură, a cărei poveste o veţi citi dintr-o suflare.” — RICHELLE MEAD, AUTOAREA BESTSELLERULUI ACADEMIA VAMPIRILOR

DRU ANDERSON NU SE TEME DE ÎNTUNERIC, DEŞI AR TREBUI.

Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede. Dru Anderson a fost dintotdeauna o „ciudată”, călătorind dintr-un oraş în altul împreună cu tatăl ei pentru a vâna lucrurile care mişună şi te atacă în noapte. E o viaţă stranie, dar plăcută — totul însă se schimbă într-un oraş prăpădit şi îngropat în zăpadă din Dakota, când un zombi flămând dă buzna în casă spărgând uşa de la bucătărie. Singură, îngrozită şi simţindu-se ca prinsă în cursă, Dru va trebui să-şi pună mintea la contribuţie şi să se folosească de toată pregătirea ei pentru a rămâne în viaţă. Monştrii s-au hotărât să plece şi ei la vânătoare — şi de data asta, Dru e pe meniul lor. Şansele de supravieţuire? Aproape nule. Dacă Dru nu poate rezista până la ivirea zorilor, atunci jocul e pierdut…

Recenzie :

Intai de toate,va era dor de Rose Hathaway din seria Academia Vampirilor? Nicio problema,Dru Anderson este aici pentru voi.O eroina complexa si periculoasa,inteligenta si amuzanta.Mi-a placut foarte mult cum a tratat situatiile din carte. Este totusi mai inteleapta decat Rose,gandeste problema inainte de a se arunca in lupta,dar si cand intra in lupta,vai de creaturile noptii!

Imi place foarte mult si tehnica autoarei.A venit cu un concept nou (vanatoarea fiintelor supranaturale,pentru ca toate sunt rele si sunt pregatite sa faca ravagii). Si stilul ei de scris a fost uimitor. De la peisaje la intamplarii,puteam sa-mi imaginez totul clar.M-am bucurat si de detalii.De obicei detaliile nu sunt preferatele mele in carti.Sunt tentat sa sar peste paginile de descriere direct la dialog,dar nu e cazul in cartea aceasta.Are autoarea un stil deosibit – a facut cumva ca totul sa fie amuzant si captivant. Cartea m-a si speriat putin – si asta e de bine din moment ce nicio carte fantasy nu ma sperie de obicei-.(Cred ca a ajutat si faptul ca stateam pana la 3 dimineata captivat de ce se va intampla).

Si Graves,prietenul lui Dru a fost amuzant,desi uneori parea oarecum enervant si nefolositor.Celalalt tip,Christophe mi-a fost cam antipatic (prea isi da aere si a atacat-o pe Dru).Cand am terminat-o,ieri seara,aveam un zambet mare pe fata. Deocamdata am destule carti necitite,dar sunt cu ochi pe Libris si daca mai vad volumele 2 si 3 reduse,o sa mi le cumpar…Si incepe si scoala O_O E inceput de semestru,deci n-o sa fie asa de mare presiune din start.

Rating : 5/5 

cinci stele

Un gând despre „Recenzie: „Altfel de ingeri” de Lili St. Crow

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

