Music … my inspiration ! (36)

Cum va petreceti vacanta,devoratori? 😀 Eu incerc sa citesc dar nu prea am chef.Imi facusem planuri ca in vacanta citesc doua carti si acum abia ma mai ridic din pat.Ma uit la filme/seriale,ascult muzica,vorbesc cu prietenii,dar n-am chef de citit.Tocmai din aceasta cauza in ultimul timp am postat mai multe articole despre seriale decat despre carti.Nu va faceti griji,nu cred ca o sa mai tina mult faza asta. Sa revenim la muzica…

Incep prin a va prezenta noua colaborare intre Rihanna si Shakira „Can’t remember to forget you”.Cand a aparut melodia prima data in format audio,acum o luna sau cam asa nu mi-a placut,dar acum o ascult pana ma plictisesc :)) Este catchy si nu se putea ceva mai reusit (ma refer la videoclip acum).Vad ca Rihanna a inceput sa o urmeze pe Shakira cu miscari voluptoase :)) Ar trebui sa colaboreze mai des.

Azi dimineata pe la ora 7:30 din lipsa somnului am inceput sa ma uit la The Secret Life Of Walter Mitty ( Mi-a placut filmul.) De ce am ales tocmai acest film? Pentru ca trupa islandeza Of Monsters And Men face parte din coloana sonora. Din nefericire au avut decat un cantec cu versuri in timpul filmului (acelasi din trailer),restul a fost instrumental.L-am gasit remixat miercuri sau joi si se numeste „Dirty Paws”

Alta melodie pe care am ascultat-o de n ori zilele astea este Bohemian Rhapsody,doar ca varianta cantata in Glee.Este din sezonul 1 cand lucrurile erau inca simple :/ S-ar putea sa introduc mai multe articole despre GLEE daca o sa incep sa ma uit din nou dupa episodul 11.Vreau doar sa scapam de nou-veniti si sa-i vad pe cei din distributia originala in New York 😀

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

