Confesiuni din inchisoare – Orange is The New Black

OITNBElenco     Urmaresc acest serial de ieri „Orange is The New Black” si sunt foarte entuziasmat sa va scriu despre el. Atat de entuziasmat incat am stat treaz toata noaptea si am vazut cam 5 episoade,iar de dimineata am mai vazut 4 -fooarte entuziasmat – 😀 Este un serial despre o femeie numita Piper (Iubesc numele asta,vorbesc serios),care din cauza unei aventuri de acum zece ani,care implica transportarea unei valize cu mii de dolari in Elvetia, este condamnata la 15 luni la racoare,la cateva luni dupa ce se logodeste cu iubitul ei Larry ( jucat de Jason Biggs,pe care cu siguranta vi-l amintiti din o multime de comedii.) Dar ce este aceasta inchisoare ,de fapt? Ei bine,seamana mult cu liceul.

tumblr_n014fyMcAT1trqlxjo1_500                 Exista grupuri. Hispanicele (Am retinut si eu cateva cuvinte in spaniola :D) , femeile de culoare (cele mai amuzante), femeile albe si batranele. Fiecare episod prezinta povestea unui personaj -cum a ajuns in spatele gratiilor. Bucatareasa rusoaica,mama si fiica hispanica,drogata,femeia nebuna care se inchide in baie si vorbeste cu demonii,instructoarea budista de yoga,campioana la alergari,traficanta de droguri indragostita ,fanatica religioasa (Care seamana destul de bine cu Linsday Lohan). O sa ma opresc aici,dar sunt o multime de povesti si toate merita ascultate.Unii au ajuns pe merit,altii sunt inocenti.Este un amestec de comedie,drama si crima.Il iubesc. Si sunt atatea rasturnari de situatie,incat o sa stai nemiscat sa vezi ce se intampla.                          Personajul meu preferat,pe langa Piper -ea nu se pune la socoteala- este Alex. Tipa asta este o traficanta de droguri inteligenta si creativa cu un tatuaj bestial pe brat. N-ai cum sa n-o placi.tumblr_mzxbgzCaIY1sakbyto1_500 Este atat de badass si actioneaza tot timpul intr-un mod misterios incat te intrebi intotdeauna ce va mai spune.Imi place si Red,bucatareasa rusoaica,pentru ca ea conduce totul pe acolo,furnizeaza materiale de afara detinutelor. Iar personajul care imi displace,dar tot ma amuza in acelasi timp este Pennsatucky,tipa aia enervanta care se crede trimisa lui Dumnezeu pe TdPamant -waat? Ziceti-mi voi daca nu seamana cu Linsday Lohan…Eu cand am vazut-o prima data in serial am crezut ca ea este,dar ar fi fost prea ironic ca Linsday sa accepte sa joace intr-un serial despre inchisoare.

Oricum,va recomand serialul cu toata caldura.Odata ce o sa va obisnuiti cu scenele mai aprinse intre fete si limbajul de ghetto ,o sa va placa serialul.Si mai este si Crazy Eyes,da,ar trebui sa va previn despre ea. Oh,sa nu uit sa va spun ca in serial sunt pomenite si multe carti.In episodul 5,in cateva scene Piper citeste din cartea Gone Girl si spune ca „este aproape buna„,iar in episodul cu alegerile(nu mai stiu sigur ce numar era),fetele cer sa fie aduse in biblioteca inchisorii romane 50 Shades Of Grey.

Ce v-as mai putea spune despre serial? Este realizat dupa o poveste reala,o carte cu acelasi nume scrisa de o autoare Piper Kerman si are punctajul 8,6 pe ImDb.Cam atat deocamdata.Mai am jumatate de sezon de urmarit si sunt curios.

 UPDATE : Tot azi am vazut si ultimul episod din AHS.Nu o sa va spun cine este noua suprema,in cazul in care n-ati vazut inca episodul,dar n-a fost asa greu de ghicit.Au fost indicii tot sezonul ca ea va fi.Un alt personaj i-a spus ca ar fi un lider grozav si am citit saptamana trecuta pe Tumblr ca desenul din dreptul numelui ei din intro este Santa Muerte,un mit spaniol,supranumita si „Doamna celor sapte minuni„.Episodul incepe grozav,cu unul din personajele mele preferate.Mi-ar fi placut sa nu fi murit atatea persoane,asta e tot.Abia astept sa vad ce au pentru sezonul 4. Tema Circului sau a Carnavalului a fost negata.Se pare ca sezonul viitor va fi despre Razboiul Rece,cu germani si comunisti.

2 gânduri despre „Confesiuni din inchisoare – Orange is The New Black

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

