Music … my inspiration ! (35)

Ce mai faceti,devoratori? 🙂 Eu maine ma intorc la scoala dupa un week-end prelungit.Nu stiu cum o sa fac maine ca zapada e pe strada de jumatate de metru X_X .Parti bune : am terminat Spulbera-ma astazi si ma voi apuca de Altfel de ingeri. In rest m-am mai delectat cu serialele si filmele mele preferate si am ascultat muzica.Am si pentru voi patru melodii care sper sa va insufleteasca restul saptamanii 😀

Incepem cu preferata mea „What is love?” , o noua melodie lansata de pe albumul de debut al cantaretei mele preferate,Lea Michele.Am ascultat pana acum 4 melodii de pe album si sunt entuziasmat.Abia astept sa le ascult pe toate. Melodia este puternica si pana acum ,dupa parerea mea,este cea mai buna de pe album.

Trecem la o melodie pe care o stiu de mai mult timp dar numai in ultimele zile m-a prins cu adevarat.E vorba despre Counting Stars e la OneRepublic.Am auzit-o cantata recent la decernarea premiilor PCA 2013 si m-am trezit ca o fredonez prin casa.Nu inteleg videoclipul prea bine,dar melodia este superba.

O balada frumoasa gasim si pe noul album al cantaretei Lady Gaga si anume Dope. Cand zici Lady Gaga te gandesti la ceva socant sizgomotos,dar aceasta noua melodie este simpla si imi place. Nu este chiar cea mai buna melodie din ultima perioada dar nu este nici rea.

O sa inchei postarea cu Miracle cantata de Ovi si Paula Seling.Ok,deci aceasta melodie e foarte posibil sa ne reprezinte la Eurovision.Este buna,imi place,dar n-o sa castigam cu asa ceva.O sa ne calificam uneva mai sus decat in anii trecuti,dar n-o sa castigam.Nu are versuri foarte inspirate si este destul autotune.Voi ce credeti? -_-

 

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

