Ce ziceti despre … ? (12)

A mai trecut o saptamana :/ Singurul meu regret este ca nu am apucat sa citesc prea mult. O sa-mi iau mai mult timp in week-end-ul asta sa termin Spulbera-ma.Suntem pe ultima suta de metri cu semestrul asta si toti profesorii se agita sa ne puna note. Saptamana a avut si parti bune 😀 Am primit ieri un mail important in legatura cu blogul. Nu va pot spune despre ce este vorba inca,pana nu aflu si eu mai multe, dar se anunta cateva schimbari pe blog. Pentru azi am ales cartea Hotul de carti de Marcus Zusak.

hotul-de-carti_1_produsDescriere :

Este anul 1939. Germania nazistă. Ţara îşi ţine răsuflarea. Moartea nu a avut niciodată mai mult de lucru, şi va deveni chiar mai ocupată. Liesel Meminger şi fratele ei mai mic sunt duşi de catre mama lor să locuiască cu o familie socială în afara oraşului München. Tatăl lui Liesel a fost dus departe sub şoapta unui singur cuvânt nefamiliar – Kommunist -, iar Liesel vede în ochii mamei sale teama unui destin similar. Pe parcursul călătoriei, Moartea îi face o vizită băieţelului şi o observă pe Liesel. Va fi prima dintre multe întâlniri apropiate. Lângă mormântul fratelui ei, viaţa lui Liesel se schimbă atunci când ea ridică un singur obiect, ascuns parţial în zăpadă. Este Manualul Groparului, lăsat acolo din greşeală, şi este prima ei carte furată. Astfel începe o poveste despre dragostea de cărţi şi de cuvinte, pe măsură ce Liesel învaţă să citeasca cu ajutorul tatălui ei adoptiv, care cânta la acordeon. În curând, va fura cărţi de la incendierile de cărţi organizate de nazişti, din biblioteca soţiei primarului, şi de oriunde le mai putea găsi. Hoţul de cărţi este o poveste despre puterea cuvintelor de a creea lumi. Cu o scriitură superb măiestrită şi arzând cu intensitate, premiatul autor Marcus Zusak ne-a dăruit una dintre cele mai durabile poveşti ale timpurilor noastre.

Parerea mea:  Oh Doamne :O Cartea asta este atat de apropiata de perfectiune.Am vazut-o prima data acum aproape un an pe blogul Wonderous Reads (coperta cartii este chiar logo-ul blogului) si nu i-am dat prea mare importanta.Am vazut de multe ori coperta pe Amazon,dar nici atunci nu m-a interesat.Greseala mea ! O carte despre carti si pasiunea de a citi,moarte si viata.Am citit cateva fragmente online si am ramas fara cuvinte.Trebuie sa o gasesc.O pun pe lista pentru urmatoarea data cand mai trec pe la librarie ( cu toate ca lista deja a trecut de o pagina , sa nu mai vorbesc si de cartile necitite din biblioteca.) Incep sa cred ca am o problema serioasa cu cititul :)) As citi tot timpul,asemenea lui Liesel,dar nu am timpul suficient.In afara de blogul meu mai postez si pe blogul Carti cu colti si daca blogul va avea vizualizarile in urcare ca luna asta o sa citesc si mai mult :)) Iar deviez de la subiect.Cand sunt entuziasmat ma agit si fug de la o idee la alta.N-as putea adauga despre carte decat ca trebuie sa o cititi.Imi aduce putin aminte de o alta carte nazista,Copilul cu pijamale in dungi ,la fel de geniala,dar fara ideea cititului in ea.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

