Perfect trailer (7)

Hey devoratori 🙂 Vreau sa incep prin a va multumi ca imi urmariti blogul in fiecare zi si lasati ganduri si impresii 🙂 Inseamna mult pentru mine sa stiu ca am cui sa scriu… Anul 2014 a inceput pentru mine minunat,cu un o multime vizualizari si chiar cativa urmaritori noi… Nu-mi vine sa cred :O Acum cateva luni aveam un numar stabil de vizualizari zilnic,iar acum in fiecare zi gasesc mai multe vizualizari ca in ziua precedenta 😀 oiam neaparat sa va multumesc pentru asta.Am strans o multime de e-pub-uri in ultima vreme de la autori ( De,ce sa fac daca nu am Kindle 😐 ) si o sa ofer din ele in urmatorul concurs. O sa apara imediat ce o sa am mai mult timp liber,n-o sa mai trebuiasca sa ma stresez cu ascultarile.

Pentru aceasta postare o sa va prezint noul trailer de la sezonul 4 din Game Of Thrones.Este grozav.Astept de atata timp lansarea 😀 |spoiler| Chiar putem vedea si o scena din Nunta Violet. Nu o sa va spun ce se intampla la aceasta nunta,dar trebuie sa stiti ca toti asteptam momentul asta inca din primul sezon :))

Ce parere aveti ?

Un gând despre „Perfect trailer (7)

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

