Ce ziceti despre … ? (11)

Iertati-ma pentru absenta de duminica de pe blog,dar a fost ziua mea de nastere si mi-am permis sa-mi iau o zi libera 😀 Referitor la ziua mea de nastere,ma gandesc sa pregatesc un nou concurs cu premii in carti electronice si poate un pachet de swag-uri surpriza… Cum v-am promis,o perioada o sa ma ocup mai mult de rubricile neglijate,asa ca astepati-va la mai multe articole e acest fel.Plus „Perfect Trailer” pe care am de gand sa-l fac imediat ce se lanseaza trailer-ul sezonului 4 din Game Of Thrones. Si ca sa termin cu anunturile,in noaptea asta in America se tin Globurile De Aur !! Am cativa participanti favoriti printre care Tatiana Maslany din Orphan Black…Revenind la rubrica, de data asta am ales cartea pe care o citesc in momentul acesta …  Spulbera-ma de Tahereh Mafi.

561910_3770080847533_1142077155_3626935_933424383_n  Descriere:

„NU MĂ POŢI ATINGE”,
îi şoptesc.

MINT,
e ceea ce nu-i spun.

EL MĂ POATE ATINGE,
e ceea ce n-o să-i spun niciodată.

TE ROG, ATINGE-MĂ,
e ceea ce vreau să-i spun.

Dar când oamenii mă ating, se întâmplă anumite lucruri.

Lucruri ciudate.

Lucruri rele.

LUCRURI FATALE.

Nimeni nu ştie de ce atingerea lui Juliette e fatală, dar Restauraţia şi-a făcut planuri legate de ea. Planuri de a o folosi ca pe o armă.
Însă Juliette are propriile ei planuri.
După o viaţă lipsită de libertate, ea descoperă în sfârşit forţa de a se răzvrăti pentru prima oară şi de a-şi găsi un viitor alături de cel pe care crezuse că-l pierduse pentru totdeauna.

Parerea mea: Cum aceasta nu este o recenzie,o sa punctez decat cateva amanunte din carte (o sa dezvolt mai bine ideile in recenzie-in curand pe blog). O sa incep prin a va spune ca nu ma asteptam deloc la asa ceva.Nu atat povestea cat stilul de scriere al scriitoarei Tahereh ma intriga.Nu intr-un mod pozitiv. Aveam atat de multe asteptari de la cartea asta,si aici e si greseala mea,ma las influentat usor. Dar apoi am inceput sa citesc si -surpriza- cartea nu mi s-a mai parut asa buna pe cat imi pusesem pariu ca va fi.Nu,stilul lui Tahereh este prea incarcat.Imi plac descrierile mai inspirate,dar in aceasta carte fiecare lucru este metaforizat,chiar si atunci cand nu este nevoie de asa ceva.In loc sa fie o lectura placuta mai mult mi-am facut nervi si am obosit asupra ei. Nu-i pot da cinci stele si nici patru nu sunt inca sigur daca sa le dau. Tahereh se straduieste prea mult,de parca ar vrea ca fiecare rand al ei sa fie citat pentru inspiratie.Este ca si cum ai acoperi povestea cu descrierea.Este mai multa descriere decat actiune.

Asta este doar parerea mea.Daca mie nu-mi place cartea nu inseamna ca tie nu ti-ar placea,asa ca citeste si spune-mi si parerea ta.O sa revin cu recenzia dupa ce termin cartea,dar din cauza metaforelor utilizate in fiecare afurisita de propozitie inaintez incet cu cititul.

3 gânduri despre „Ce ziceti despre … ? (11)

  1. Am aceasta carte in biblioteca , planuiesc de ceva timp sa o citesc, dar au intervenit mereu alte carti care mi se pareau mai interesante . Cred ca o sa incerc sa-i dau o sansa pana la sfarsitul lunii.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

