Un nou trend ciudat de carti erotice

Okaay,mi-a luat ceva sa ma decid daca sa postez asta pe blog.Cand am citit prima data articolul publicat de Dailymail m-am amuzat,dar acum ca ma gandesc mai bine cartile din postare sunt cat se poate de reale iar unele persoane chiar isi dau banii pe asa ceva.            In cazul in care v-am facut curiosi despre ce carti este vorba,faceti cunostinta cu Christie Sims si Alara Branwen,doua autoare necunoscute din America,care …(pregatiti-va!) scriu carti erotice cu dinozauri.Cartile au cate 20 de pagini fiecare si cele doua autoare susnumite lanseaza cate una din 3 in 3 zile (Au peste 230 lansate pana in prezent !!!) Speram din suflet ca asta sa fie o gluma,dar autoarea e in top 100 cei mai vanduti scriitori de literatura erotica.Si nu s-au limitat numai la dinozauri,in romanele lor gasiti si dragoni,soparle,orci,varcolaci,lupi,etc. Dear Lord!

Ca sa intelegeti mai bine despre ce e vorba,in cartea Taken By The T-Rex personajul principal,o femeie a pesterii,se intoarce intr-o seara pentru a-si gasi tabara doborata si mama sfasiata pe jos de un T-Rex.Si ea ce face in schimb? Ii ofera T-Rexului o noapte placuta.wtf. Doar ganditi-va cate discutii sunt pe seama seriei 50 Shades Of Grey … Lumea nu e pregatita pentru asa ceva.Pe coperti puteti vedea femei imbracate sumar si dinozauri in fundal care se uita fioros (sau seducator,depinde daca esti fana a genului).

Voi ce parere aveti de cartile de acest gen (daca le pot numi carti) ? Eu cred ca este o gluma proasta.Persoanele care scriu asa ceva isi bat automat joc de cititori…

wpid-article-2441470-18767F3B00000578-237_310x484.jpegwpid-article-2441470-18767F4300000578-176_308x486.jpegwpid-article-2441470-18767F3F00000578-382_310x486.jpeg

7 gânduri despre „Un nou trend ciudat de carti erotice

  1. Asta clar bataie de joc, mi se pare ca trebuie sa iti lipseasca multe…ca sa poti citi asa ceva. La noi in tara sunt multi scriitori talentati care scriu literatura de consum de succes, si nu gasesc editura pentru a le publica operele, in timp ce americanii scot pe banda rulanta toate ineptiile. Nici acum nu imi vine sa cred ca stirea este adevarata, mi se pare o gluma proasta…cine naiba poate sa citeasca asemenea imbecilitati? Uite ce, eu recunosc ca am in biblioteca si trilogia Cincizeci de umbre si seria Atractia, si nu am nimic cu literatura erotica, chiar daca sunt zeci de pagini cu dealii explicite din timpul partidelor de sex, in spatele personajelor se afla niste povesti care trebuie descoperite, totul are cat de cat un sens…sunt doi adulti care fac ce face toata lumea:-) 🙂 , dar o tipa care sa se culce cu un dinozaur e prea de tot…nu pot sa concep ca exista o asemenea carte

    • Daca erau 2-3 mai ziceai ca e o gluma dar au fost lansate 230 de carti in genul asteia si alte zeci care urmeaza sa apara lunile astea.Ma uitam pe profilul autoarei si spunea ca e o femeie greu de satisfacut,ca pe ea numai un T-Rex ar satisface-o :)))))))) Ce lume…

      • Te cred dar sunt socata:-) 🙂 . Editura se compromite publicand asa ceva…oamenii se tampesc daca nu sunt deja:-) 🙂 dupa ce citesc asa ceva. Eu respect faptul ca suntem oameni si avem gusturi diferite in materie de absolut orice, insa asa ceva chiar nu pot sa concep. Sunt ingrozita! Cu zombie nu ii place autoarei, sau cu sobolani:-) 🙂 sau ii plac animalle de dimensiuni mari, elefantii poate? Mai, asta este zoofilie pe bune…multi oameni sunt dusi cu pluta. Dar hey devoratorule de carti si tu citesti noaptea? Si rasfoiesti virtual pe google:-) nu sunt singura care fac acest lucru:-) .

      • Autoarea si-a dat e-mail-ul pentru noi idei de la fani.Daca vrei ii propun eu zombie 😉 :)) Da,nu prea am somn si mi-am permis sa stau mai mult in noaptea asta din moment ce e ziua mea de nastere :))

      • Da? Sa fii sanatos si sa ai parte numai de impliniri! Sa iti publici romanul si sa iei note bune la scoala! Iti doresc tot binele din lume! La multi ani!
        🙂 🙂 🙂 propune-i zombie, elefant, mamut ca este tot preistoric:-) 🙂
        Treaba cu zombie mi-a venit in gand fiindca am vizionat World war Z in aceasta seara si Carrie:-) !
        Elefantul fiindca ii plac animalele mari( ce ar face oare daca ar ramane blocata cu un cal in grajd?:-) 🙂 )
        Si mamut fiindca e mare si ii plac animalele care au disparut( jocurile mele preferate in care se cauta si un mamut printre altele este Syberia 1 si 2, ti le recomand sa le joci sunt superrrr)

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

