Music … my inspiration ! (34)

Oh,acum vad ca a trecut ceva timp de cand am scris ceva la rubrica asta.Nu-i nimic :)) Cum a fost saptamana voastra? A mea a fost extenuanta O_O Azi cand am venit de la scoala am zis sa stau jumatate de ora in pat si cand m-am trezit era ora 7.N-a fost atat de rea totusi.I-am facut o surpriza unei prietene vizitand-o la spital si am invatat mult sa-mi asigur mediile pe semestru.Pfff,m-am saturat de ascultari.Am luat 10 la latina,logica si engleza si 10 in teza la latina,dar presupun ca nu va intereseaza lucrurile astea :))  Nota in teza la engleza nu a fost exact cea la care ma asteptam.In apararea mea spun ca teza a fost destul de grea –cea mai mica nota a fost 2 si da,a fost trecuta in catalog asa cum e.

Acum ca am terminat recenzia saptamanii sa trecem la muzica. Stiu ca am mai prezentat urmatoarea melodie intr-o postare,dar acum melodia minunatei Lea Michele „Cannonball” dispune si de un videoclip.Dupa cum stiti Lea este cantareata si actrita mea preferata :3 Am descoperit-o in serialul american GLEE si in mare parte,datorita ei si a altor cateva personaje,m-am uitat la sezonul 4.

O aparitie noua in repertoriul meu este Avery.Am descoperit melodia ei „Rain” ieri si imi aminteste mult de melodiile alea din filmele copilariei de pe Disney. Azi dimineata m-am trezit fredonand-o in minte in drum spre scoala 🙂

V-o mai amintiti pe Foxes? Fata din videoclipul lui Zedd „Clarity”.Cum am putea-o uita?Ei bine,Foxes a revenit cu o melodie noua „Let go for tonight”.Primul lucru la care m-am gandit este cate melodii se lanseaza cu „let go”  in nume,in ultimul timp :)) Adica serios…Demi lovato -Let it go,dupa The Passeger – Let her go si o multime altele.O fi o noua moda de la Illuminati si nu stiu eu :))

God! Tocmai acum am observat ca pe lista sunt numai melodii vesele.Nu stiu de ce sunt asa vesel,pentru ca episodul de saptamana asta din AHS a fost mind-blowing ca de obicei 😐 De ce naiba omoara toate personajele dragute si lasa scopriile alea in viata?! Revenind,urmatoarea melodie e oarecum de Craciun,dar e linistitoare si o puteti asculta si acum.De Bonnie Mckee ati mai auzit in „Sleepwalker”dar acum e vorba de un clasic „Hallelujah”.

Daca ati ajuns pana aici cu ascultatul pregatiti-va pentru un moment EPIC.Melodia asta e atat de high incat e imposibil sa nu apesi pe Replay.Ellie Goulding  – Godness Gracious.Eu cand o ascult ma gandesc la India,nu stiu de ce :))

Sa inchei postarea aici?Mai pun si melodia lui Miley? Da,de ce nu? :)) Ei bine,dupa ce deja ati auzit-o toti nu mai are rost sa comentez.Cu sau fara haine Miley e o cantareata buna :)) Melodia se numeste „Adore you” si incheie aceasta rubrica.Mai sunt cateva melodii de aratat dar acelea nu sunt totusi pe placul tuturor :))

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

