(Spoilers) American Horror Story Season 4 ; Actrita Emma Roberts s-a logodit…

Hey devoratori,cum va merge? Eu am avut o zi destul de monotona,dar noroc cu Tumblr ca mi-a mai luminat putin ziua XD Am intrat dupa ce am ajuns acasa,da vad ce mai e nou despre American Horror Story,unul dintre preferatele mele. Si peste ce dau? Tema oficiala a sezonului 4 impreuna cu alte cateva informatii despre noul sezon!!! Cred ca am sarit prin camera cateva minute :)) Sunteti pregatiti? Ei bine,producatorul Ryan Murphy (creatorul Glee,de asemenea) a ales pentru sezonul 4 …. CIRCUL !

Va las mai jos primele postere oficiale :wpid-http%3A%2F%2F25.media_.tumblr.com%2Fab8e75ed216f9888d89983418d3208e1%2Ftumblr_mz04fxDWpk1qcynuso1_1280.jpgwpid-http%3A%2F%2F25.media_.tumblr.com%2Fe803160e2032961f0dd43daed43cc642%2Ftumblr_mz03aqJwus1rkx9nqo1_r1_1280.jpgE genial :)) In primul sezon a fost o casa bantuita,in al doilea un spital de boli psihice,sezonul asta un sabat de vrajitoare iar in viitor arena unui circ.Ce-ar putea fi mai reusit? Din nefericire acesta va fi si ultimul sezon din AHS in care o vom mai revedea pe Jessica Lange 😦 Actrita principala,geniala in rolurile lui Constance,Sora Jude si Fiona Goode a declarat ca se va retrage din serial dupa sezonul 4 pentru a aparea intr-o alta productie.Cine o va inlocui? Desi nu este nimic sigur inca,se aude ca Glenn Close. Aceasta va debuta in AHS la sfarsitul acestui sezon,interpretand un personaj pe nume Ophelia. Eu sincer as fi fericit sa o vad pe Glenn din sezonul 5. Desi am urat-o in 101 Dalmatieni pentru rolul Cruellei De Vil,actrita a fost nominalizata la premiul Oscar de 8 ori :O

glenn-close   Tot producatorii anunta si ca ultimele 4 episoade din Coven vor fi legendare.Unul dintre ele foarte violent,altul foarte emotionant.N-o sa va spun care dintre ele,dar am vesti bune despre un personaj care se presupune ca a murit episodul trecut :))  Gata,v-am zis deja prea multe…Daca doriti sa stiti ce se va intampla mai departe o sa va las o sursa aici si voi o sa intrati daca vreti sa va stricati suspansul :)) (sursa.)

Si ca sa nu va intristez de tot am si o veste buna 🙂 Actrita Emma Roberts si colegul ei de platou Evan Peters s-au logodit 🙂

emma-roberts-tff-adult-world_3615130

2 gânduri despre „(Spoilers) American Horror Story Season 4 ; Actrita Emma Roberts s-a logodit…

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

