Ce filme vedem in 2014 ?

Hei devoratori! Am reinceput scoala azi.S-ar putea sa fiu mai aglomerat saptamanile astea pentru ca semestrul e pe sfarsite si trebuie sa iau note la toate materiile.Macar am scapat momentan de engleza – Profa mi-a spus ca imi pune un 10 ca a vazut ca raspund la ore :))

Acum,pentru urmatoarea postare luati un pix si o foaie si notati-va.PS: Acestea sunt datele de lansare din America.S-ar putea sa nu coincida toate cu Romania dar macar sa va faceti o idee cand sa strangeti banutii pentru cinema :))

image


1. 14 februarie – Vampire Academy
image

2. 21 Martie – Divergent
image

3. 30 Mai – Maleficent

image

4. 6 Iunie – The Fault In Our Stars
image

5. 10 Septembrie – The Maze Runner
image

6. 3 Octombrie – Gone Girl
image

7. 21 Noiembrie – THG: Mockingjay Pt.1
image

8. 17 Decembrie – The Hobbit 3

image

Si astea sunt doar cateva titluri care mi-au atras atentia :)) Acum 2014 va fi cel mai plin an in materie de filme dupa parerea mea.La care va duceti? 🙂

Un gând despre „Ce filme vedem in 2014 ?

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

