Lea Michele isi lanseaza primul album Cannonball !

Stiu ca aceasta postare nu are nicio legatura cu tema blogului -cartile- dar nu putem scrie intotdeauan despre un subiect ,fara sa plictisim cititorii,nu? Asa ca o sa mai diversific din cand in cand cu unele stiri ca sa iesim din cotidian . Cum Lea Michele este actrita si cantareata mea preferata nu puteam sa nu va anunt 😀 Am auzit prima data de Lea in rolul lui Rachel Berry in serialul muzical GLEE si,desi la inceput personajul ei mi se parea cel mai enervant din show ,nu am putut sa nu admir vocea ei.Este cea mai buna,serios.

Si acum avem primele doua melodii solo ale artistei,nu doar cele cantate in serial.Melodiile se numesc Battlefield si Cannonball. Nu ma pot decide care imi place mai mult,amandoua fiind geniale.Cred totusi ca albumul se va bucura de un adevarat succes.Va las mai jos primele doua  melodii lansate de pe album si astept parerile voastre.Vocea ei e atat de puternica incat imi da fiori :O

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

