Ce ziceti despre … ? (10)

Ce faceti,devoratori? Eu ma intorc cu rubricile pe care le-am cam neglijat de anul trecut.Prima a fost IMM,asa ca azi urmeaza Ce ziceti despre? :)) M-am gandit la ce carte sa aleg pentru rubrica asta si raspunsul mi-a venit imediat … Jurnalul unui adolescent timid de Stephen Chbosky.De ce am ales cartea asta,aflati mai jos.

2540Descriere :

Să stai pe margine poate fi un avantaj.
Dar vine o vreme când trebuie să intri în ring.

Primul an de liceu e cel mai greu.
Îţi faci noi prieteni, te îndrăgosteşti cu adevărat, nu te mai înţelegi deloc cu părinţii.
Să creşti mare e mai complicat decât ţi ai imaginat vreodată.
Jurnalul unui adolescent timid a făcut senzaţie la apariţie, dobândind statutul de carte cult, vânată asiduu de adolescenţi.
The New York Times
Intră în lumea lui!
Aflat în pragul adolescenţei, Charlie se hotărăşte să-şi povestească viaţa unui prieten imaginar, căruia îi trimite o serie de scrisori intime.
Prins între dorinţa de a şi trăi viaţa şi tendinţa de a fugi de ea, Charlie, se trezeşte obligat să exploreze un teritoriu până acum necunoscut. Acela al primelor întâlniri şi al casetelor cu compilaţii, al problemelor de familie şi al prietenilor adevăraţi. Şi caută neîncetat „melodia perfectă” a unei „călătorii perfecte” în care „să se simtă infinit”.

564345345Parerea mea: In primul rand,ca sa nu se produca confuzie,nu am citit cartea.Recunosc ca ar trebui sa o citesc inainte sa ma apuc sa o comentez,dar e doar o parere.In schimb am vazut filmul.Toata lumea se agita in jurul acestei carti pe Tumblr ,asa ca am decis sa vad macar filmul si despre ce este vorba.Emma Watson a fost bonus :)) (Face parte din cele 10 celebrity crush-uri ale mele ). Revenind la film…A fost momentul potrivit sa-l vad,deoarece asemenea lui Charlie,anul trecut am inceput liceul si imi faceam probleme daca o sa ma integrez,ma stresam daca ceilalti ma placeau.Asemanarile se opresc aici. Filmul,desi genial,nu reprezinta exact viata adolescentului universal.Problemele lui Charlie de  inadaptare au fost prezentate in doar cateva secvente.Asta ar fi tot ce am de comentat… Este si greu sa comentezi cand stii ca zeci de fani ai cartii o sa-ti sara in cap :)) Da,deja mi-am trecut cartea pe lista de cumparaturi,care se tot largeste.O sa o cumpar,o sa o citesc si apoi o sa revin si o sa spun cat de mult m-am inselat.

Si nici nu prea am inteles ce se intampla cu matusa lui Charlie…Adica moare,dar ce rol avea ea in poveste.Grr…Trebuie sa-mi cumpar cartea imediat.

Un gând despre „Ce ziceti despre … ? (10)

  1. Hello my friend:-) 🙂 gandim la fel, am vazut filmul dar nu am cumparat inca romanul, nici mie nu prea mi-a placut filmul…astept sa vad ce parere are o persoana care crede acelasi lucru ca si mine despre film, dupa ce citeste romanul, asa ca sper ca in acest an sa citesc o recenzie pe blogul tau

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

