In my mailbox #6 (HUGE!!!)

2014-01-03 20.07.59   Ce faceti devoratori? 🙂 Ma bucur ca ne intalnim si in 2014. Astazi m-am intors din minunata vacanta de familie.A trecut cam repede vacanta 😦 Dar nu conteaza,pentru ca m-am distrat cat pentru toata. Mi-am petrecut revelionul intr-o localitate foarte apropiata de Bran si am savurat atmosfera infricosatoare :)) M-a mirat ca erau foarte multi tineri turisti,la inceput ma asteptam doar la oameni in varsta din Anglia,dar n-a fost asa. Am vazut un autobuz cu tineri din Rusia ( Nu ca generalizez sau ceva dar toate fetele erau blonde cu ochii verzi :)) ,un tip jamaican –cred-,iar femeia din spatele meu de la fast-food si-a cerut hotdog-ul cu accent britanic :)) Am cumparat masti si caciuli haioase,am vizitat o partie de schi (acum inchisa din cauza lipsei zapezii) pe semi-intuneric,am privit artificii,mi-am pus dorinte … Ce sa mai,a fost exact calatoria de care aveam nevoie 🙂

Revenind la ale noastre , mi-a trecut prin minte ca nu am mai facut un IMM de luni bune si tot ce pot face acum e sa reiau cartile din ultimele 2 luni.S-au strans destul de

    IMPRUMUTATE :

 

  •  The Fault In Our Stars by John Green : Am imprumutat-o de la o prietena bloggerita si la cateva zile dupa am adaugat-o in cele mai bune carti citite anul trecut 🙂 Recenzia aici.

2014-01-03 20.10.41PRIMITE :

  • Somnul si moarte de A.J.Kazinski : Am primit-o pentru munca depusa de blogul Carti cu colti si chiar m-am apucat de ea,planuind s-o citesc in vacanta,dar n-am mai reusit si o las pentru mai tarziu (dar o am in lista scurta).
  • 2014-01-03 20.11.25Scarlet In The Snow by Sophie Masson : Am cartea asta de cateva luni ,dar nu v-am spus niciodata de ea pe blog 🙂 Nu,nu am ascuns-o.Pur si simplu nu am avut ocazia.Am scris recenzia pe jumatate (i-as fi dat 4 stele din 5),dar s-a produs o eroare si recenzia nu a mai aparut niciodata pe blog >:| Interviu cu autoarea aici.
  • 2014-01-03 20.10.16O calatorie spre centrul Pamantului de Jules Verne : Am primit-o de Secret Santa de la o colega :o3 Chiar daca am citit-o in clasa a sasea sau pe-acolo cu siguranta o sa o recitesc la vara 😀

2014-01-03 20.11.32CUMPARATE :

  • Seria „Harry Potter” de J.K.Rowling: In prezent am terminat volumul 4,dar seria e geniala.Mi-a oferit posibilitatea de a evada din comunele romane YA si a descoperi o lume cu adevarat magica 🙂
  • 2014-01-03 20.11.19Cele treisprezece motive de Jay Asher : SU-PER-BA ! Am citit cam jumatate din ea in format PDF,dar n-am mai rezistat tentatiei si mi-am luat-o in format de librarie.Singurul meu regret este ca interviul cu autorul a fost prea putin serios,cand as fi avut o multime de lucruri importante sa-l intreb 😦
  • 2014-01-03 20.10.52Altfel de ingeri de Lili St.Crow : Cautam o serie interesanta la librarie si am gasit voumul acesta.Nu ma pronunt inca.Nu am citit decat 2 recenzii despre el-una critica si una care-l ridica in slavi-asa ca trebuie sa vad cu ochii mei despre ce e vorba 😀
  • 2014-01-03 20.10.07Spulbera-ma de Tahereh Mafi : Am fost la librarie sa ma mai uit la noutati si n-am rezistat sa nu ma intorc acasa cu o noua carte (desi am peste 10 necitite).Ideea e ca imi doream de mult cartea asta si am profitat de faptul ca erau reduceri, sa mi-o cumpar 🙂

2014-01-03 20.09.15––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Update: Deja am aglomerat postarea asta foarte mult.O sa urmeze mai multe recenzii pe blog si mai multe carti in engleza.Voi ce ati mai cumparat/primit/ imprumutat?

10 gânduri despre „In my mailbox #6 (HUGE!!!)

      • Sper ca nu sunt indiscreta, dar chiar ma intereseaza subiectul. Ai contactat o librarie/editura pentru sponsorizare ? Care sunt conditiile pe care trebuie sa le indeplinesti pentru a o primi ?

      • Da,am contactat editura LEDA si Libris:) La Libris m-au trecut pe lista de candidati pentru urmatoarea sponsorizare (nu stiu cum sa-i spun atfel),iar LEDA nu stiu daca mai da sponsorizari din 2013.Am vorbit si cu ei,dar sunt deja sute de bloguri in Romania si unele se lupta pentru sponsorizari de luni bune 🙂

  1. Harry Potter am seria si am citit-o, preferata mea! Jules Verne am incercat odata ceva dar nu preaimi place modul de scriere…Sub aceeasi stea o am si am citit-o este excelenta! Vreau si eu Spulbera-ma din lista, ta!:-) lectura placuta

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

