Cele mai bune carti citite in 2013

Anul acesta a fost un an destul de bun in materie de carti 🙂 Pentru 2014 mi-as dori sa citesc ceva mai multe carti,dar nu pot stii de pe acum ce se va intampla. Ca sa inchei anul grandios pe blog,o sa va fac o lista cu cele mai bune 10 carti citite in 2013 si o sa scriu cateva cuvinte despre fiecare 😀

LOCUL 10 – The Grove by John Rector

grove    Mi-a placut foarte mult.Stilul lui John este uimitor si ma bucur ca am avut ocazia sa-l cunosc anul acesta.Am vorbit cu John acum cateva luni si mi-a spus ca pregatea o noua carte cu un personaj din Romania.Ramane de vazut daca o va lansa in 2014.

  LOCUL 9 – ZOM-B by Darren Shan ZomBUKFinalCover-220x354    Pot spune ca autorul (laudat pana si de J.K.Rowling) mi-a facut una din cele mai frumoase surprize de anul acesta.Mi-a trimis primele doua carti din noua lui serie,cu autograf si un e-mail in care incuraja blogul Devoratorul de carti.Cartea este electrizanta si am citit-o in cateva ore (cel mai scurt timp din anul acesta).Merita adaugata pe lista de cumparatuir.

LOCUL 8 – Counting Backwards by Laura Lacarso

51mQldKSScL._SL1000_Cartea aceasta mi-a adus linistea interioara,nu glumesc. Autoarea a reusit sa dea viata unor personaje simple si cu toate acestea complexe.In adolescentii din carte ne putem identifica fiecare si sunt bucuros ca Laura mi-a acordat privilegiul de a o citi.Interviul cu ea,recenzia si traducerea primului capitol in romana le gasiti cautand „Laura Lascarso” sau „Counting Backwards”.

LOCUL 7 – I’ll walk alone by Mary Higgins Clark

I%27ll+walk+alone    O carte excelenta politista,a treizecea a autoarei de bestsellere,supranumita si „Regina Suspansului”.Mi-a palcut la nebunie cartea,dar n-am putut s-o clasez mai sus din simplul fapt ca au fost foarte multe carti bune anul asta.Cartea aceasta s-a cam jucat cu nervii mei,autoarea tot pastrand suspansul pana la final.

LOCUL 6 – Easy by Tammara Webber

tumblr_m8az04fuys1rz98h3o1_500

Aceasta carte a fost o adevarata lectie de viata,foarte frumoasa si fresh,daca pot spune asa.Am citit-o „usor” din placere si la fel de usor mi-a fost si sa o introduc in acest top.

Si acum,cel mai asteptat,CELE MAI BUNE 5 CARTI DE ANUL ACESTA …

(Pe acestea nu cred ca mai e nevoie sa le comentez 😀 Fiecare este absolut geniala in felul ei…)

LOCUL 5 – Orasul Oaselor de Cassandra Clareorasul-oselor

LOCUL 4 – Urzeala Tronurilor de George R.R. Martin

urzeala-tronurilor-2-volume_1_fullsize

 

LOCUL 3 – The Fault In Our Stars by John Green

2013-12-19 17.40.20

LOCUL 2 – Harry Potter si Piatra Filozofala de J.K.Rowling

J.K-Rowling-Harry-Potter-Si-Piatra-Filozofala

LOCUL 1 – INSURGENT

314772_281427445217498_151780294848881_1152897_737238917_n   Fiecare carte din top isi merita locul 🙂 Am stat aproape un sfert de ora sa ma gandesc (poate si pentru ca majoritatea cartilor le am in biblioteca de la bunici), timp in care am scos carti din lista,le-am modificat pozitiile si uite ce a ajuns 🙂 Daca sunteti de acord cu mine sau aveti alta parere despre ordine,spuneti-mi intr-un comentariu 🙂

UN AN NOU FERICIT! LA MULTI ANI 2014 ! 

2 gânduri despre „Cele mai bune carti citite in 2013

  1. Nu am citit din lista, ta decat E usor sa te iubesc, Sub aceeasi stea si Harry Potter si toate sunt superbe.
    Heyyyy ma sperie rau coperta aceea de pe locul 9 🙂 🙂 nu as mai putea dormi noaptea daca as citi asa ceva:-) 🙂

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

