Merry Christmas and Happy New Year !!!

tumblr_mwikfsPutd1st0wbgo1_500As dori sa va urez sincer sarbatori cat mai frumoase alaturi de cei dragi si reusite pentru anul care vine!! Sunt putin in urma cu revizuitul,dar am luat parte la toate acele frumoase traditii de familie 🙂 In momentul asta citesc „Cele treisprezece motive” de Jay Asher. Citeam „Somnul si moartea” dar am primit cartea lui Jay Asher de Craciun,printre haine,dulciuri si altele si m-am hotarat sa o citesc imediat.Am o duzina de carti necitite in biblioteca,dar nu prea imi gasesc timp si de ele :))

UN AN NOU FERICIT 😀

Un gând despre „Merry Christmas and Happy New Year !!!

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

