Addicted to Christmas :D

Ce faceti,devoratori? 😀 Ziua mea a fost extraordinara.Am luat 100 de puncte in teza la istorie,cea mai buna nota din clasa.Nu ma asteptam chiar la 100 de puncte,dar asta nu inseamna ca nu am fost intr-o stare de euforie toata ziua.De joi cred ca scap de scoala si o sa am destul timp sa mai termin din cartile in engleza :)) O sa-mi vina cateva pachete dupa anul nou si asta inseamna ca va trebui sa mai duc din cele citite la bunici 😦

Oricum,daca tot vine Craciunul m-am gandit sa continui traditia din anii trecuti si sa ascult melodiile din episoadele de Craciun din GLEE 😀 Chiar daca acum GLEE este enervant si nu-l mai pot urmari,o sa va incarc cateva melodii din anii trecuti.Enjoy! Sper sa aduca putin din magia sarbatorilor la voi.

Acestea sunt doar cateva :)) Pentru cine vrea mai mult,am aici toate melodiile din primele 4 sezoane:

2 gânduri despre „Addicted to Christmas :D

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

