One week ‘till Christmas Break XD (Impresii 2013? – Part I )

Ce mai faceti,devoratori? 😀 Eu ma bucur de putin timp,dupa o saptamana incarcata,dar implinita.Dupa cum tot internetul a speculat ieri a fost 11.12.2013,o zi reusta si pentru mine,m-am gandit sa scriu pe blog… Nu mai este mult din acest acest an. M-am gandit putin la tot ce s-a intamplat anul acesta,toate schimbarile si cat de mult m-am schimbat si eu. La inceputul anului am inceput sa scriu pe acest blog cu adevarat (nu o postare la o luna,cum faceam inainte si nu le vizualiza nimeni.) Aceasta a fost prima mea schimbare majora.Am inceput sa iau interviuri,am descoperit persoane minunate,am citit foarte mult 🙂 Apoi a fost terminarea clasei a-VIII-a cand a trebuit sa ma despart de multi dintre colegii mei 😦 Si apoi liceul :)) Chiar imi place liceul,contrar asteptarilor initiale. Nu vreau sa para ca dau vina pe GLee,desi o fac,dar privind serialul si citind anumite carti despre liceu ma asteptam ca liceul sa fie o perioada groaznica si sa nu ma integrez.                                       In primele doua saptamani eram cam o leguma.Nu vorbeam aproape cu nimeni,in afara de fosti colegi si stateam cuminte in banca mea.O colega mi-a zis ca sunt leguma si m-am amuzat pe tema asta mai tarziu :)) Aaaa,referitor la porecle:tot anul asta m-am ales cu o multiiime de porecle: Soare,Luceafar,Sori,Sorin Florescu,FELLIIN( De fapt porecla asta chiar imi place :)) Am avut-o si in numele de Facebook la un momentdat si cativa colegi ma striga numai „Felliine” prin clasa.Alta poveste lunga :)) Pe scurt,este o fata pe nume Elena( Ellii ) din clasa,si,mda,va imaginati si voi de la ce vine Felliin =))                              Unde eram? Ah,da,eram cam leguma.Nu ma intelegeam cu noii colegi.Nici ca voiam sa vorbesc cu ei sau sa-i cunosc.Abia apoi am inceput sa vorbesc si acum ei nu ma mai pot opri :)) Colegii sunt de treaba,n-am nimic sa le reprosez.Ca mai sunt si cateva dive nefericite,nu-i vina mea 🙂 N-am incercat sa ii fac pe toti ma placa pentru ca nu impun nimanui lucrul asta.Nu m-am schimbat pentru ei si daca am facut schimbari,le-am facut doar pentru mine. Mai este si faza ca ca am ales filologia -motive evidente-si suntem decat 6 baieti in clasa.6 baieti si… 26 de fete :))                                                                     Anul 2013 a fost si un an extrem de trist… O multime de actori,cantareti,celebritati s-au stins din viata.SO MANY! Nu incep si eu cu Paul Walker ca nu eram cine-stie-ce fan,dar a fost un actor pe care chiar l-am regretat 😦

tumblr_mpyi588sY31qcov6ho1_500tumblr_mpyqdtpbjx1r1k1x0o1_500tumblr_mpyqdtpbjx1r1k1x0o2_500    CORY MONTEITH! Nu toti stiti despre el,dar a fost personajul principal alaturi de Lea Michele in GLEE.Cory a murit vara asta in urma unei supradoze si desi stiu ca a fost mai mult vina lui ca s-a drogat imediat dupa iesirea de la dezintoxicare,m-am simtit foarte prost in ziua in care am aflat ca a murit 😦 Nu vreau sa credeti ca doar din acest motiv am renuntat la GLEE. Cred ca am mai zis asta,dar in ultimul timp avem un mai mare val de vizitatori,asa ca o sa o spun din nou.Moartea lui Cory a fost decat o picatura din felul cum a fost distrus serialul.Nu intru in detalii dar producatorii nu au pic de respect pentru fani (Sezonul 5 este o catostrofa!).Dupa ce actorii mei preferati au parasit serialul au adus o multime de vedete precum Demi Lovato si altii,care isi petrec timpul in background.Dar sa nu mai vorbesc despre GLEE.Nu mai urmaresc episoadele,doar cantecele din serial si mai citesc franturi de stiri pe internet.                                                                                      Am descoperit alte seriale mult mai interesante.O multime.Mai este mult de spus,dar mai am de invatat la latina,asa ca o sa continui mai tarziu postarea cu partea a -II-a 🙂

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––

La inceput am spus ca a fost o saptamana implinita :)) Asta consta in faptul ca am dat doua teze (istorie si romana) la care ma astept la punctaje mari :))   O sa va transmit ce punctaje am luat dupa ce le primesc.Ieri am dat teza la romana,alaltaieri teza la istorie.E amuzant cum profa de engleza a corectat dupa o saptamana doar doua teze,iar profa de romana a corectat 22 intr-o singura seara :)) Alte intamplari fericite ar fi ca biblioteca mea s-a imbogatit cu 2 carti. O sa va spun despre asta pe Facebook imediat ce o sa-mi recapat telefonul de la reparat :)) Cam atat.Hmm.Nu stiu ce as mai putea adauga 😕 Noapte buna,devoratori!

2 gânduri despre „One week ‘till Christmas Break XD (Impresii 2013? – Part I )

  1. M-am simtit de parca as fii citit un jurnal:-) , felicitari pt postare felllin, vre-o treaba ceva cu Elli?:d succes! Si eu am fost o leguma in primul semestru apoi m-am acomodat si imi placea! Si eu am terminat filologie franceza intensiv, si eram 26 fete si 2 baieti:-) 🙂 in clasa. Iti place latina? O uram si ma lua groaza la teze:-) . Ai grija sa nu citeasca ,,divele” postarea si sa iti puna vre-o capcana in cls:-) 🙂 . Succes pe mai departe, si posteaza si aici ce carti ti-ai luat pt ca eu nu am facebook sa vad:d

    • Ai dreptate: speram sa iasa o recenzie pentru 2013,dar a iesit cam jurnal :)) Ellii este o prietena decat,dar am fost uimit cate persoane au inceput sa-mi spuna Felliin in ultima vreme :)) Latina e OK deocamdata,am un zece din prima lucrare si urmeaza sa dau teza luni -nu mi se pare atat de grea -. ” Divele ” nu vad postarea :)) Banuiesc ele ca am un blog,dar nu le-am spus numele si adresa.O sa postez si aici,dar mai intai trebuie sa-mi recuperez telefonul :))

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

