Music … my inspiration ! (33)

La multi ani Romania! 😀 Special de ziua Romaniei m-am gandit ca prima piesa din acest articol ar trebui sa fie o piesa romaneasca 😀 Am ales „Leagana barca” a Annei Lesko si Pavel Stratan.Am auzit-o acum cateva zile si surprinzator,mi-a placut.E amuzant cum Anna foloseste accentul :))

Daca tot am inceput asa,o sa mai pun o melodie romaneasca,chiar daca nu in romana.Inna a lansat toamna asta un videoclip pentru piesa „In Your Eyes”,piesa inregistrata pe la inceputul anului.Videoclipul este foarte provocator si nu transmite mesajul de dragoste la care ne-am asteptat dupa titlu,dar nu conteaza,pentru ca piesa e ok. Refrenul chiar imi aduce putin aminte de „The Fox”.

Gata cu Romania :)) Trecem la ceva mai roial.Nu,nu e LORDE. Trupa se numeste „The Royal Concept” si am descoperit-o dupa ce melodia lor „On our way” a fost cantata in GLEE.Un lucru interesant:melodia este folosita si pentru jocul FIFA 14 🙂 Este electrizanta si imi place mult mai mult originalul,decat varianta din GLEE.


Daca in ultimul timp eram confuz ce sa mai cred despre Katy Perry pentru ca a copiat-o pe Sara Bareilles,acum sunt si mai confuz.Ultima melodie a lui Katy „Unconditionally” este destul de buna,nu extraordinara sau puternica,doar buna.Dar videoclipul este cam ciudat. Baiatul din videoclip este o fata,un model suedez,iar fata din videoclip este un baiat,daca am inteles eu bine.Mind-blowing :))

In incheiere mai am doua melodii de prezentat :)) Prima este cantata de Demi Lovato „Let it Go” si este pentru filmul Disney „Frozen”,iar a doua este cantata de artistul britanic The Script si se numeste „If you could see me now”.Desi e de mai mult timp pe piata,am auzit-o abia saptamana trecuta la X Factor si mi-a placut. Amandoua sunt frumoase si nu m-am putut indura sa las una pe afara.Mai sunt multe melodii de prezentat dar o sa fac o editie speciala de Craciun mai tarziu luna asta 🙂

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

