Oferte Black Friday 2013

black_friday_deals

Dupa cum cred ca stiti maine este Vinerea Neagra,ziua aceea din an in care iti poti cumpara toate lucrurile necesare cu reduceri de 60% sau chiar 70%.Vinerea Neagra se sarbatoreste de cativa ani si in Romania,asa ca daca doriti o carte la jumatate de pret din Romania sau strainatate,grabiti-va ! Eu anul asta nu stiu daca o sa imi mai cumpar ceva 🙂 Tot zic ca imi cumpar un Kindle,dar na :)) Unii deja si-au facut cumparaturile si asteapta decat sa se faca miezul noptii ca sa trimita comanda .

Pentru cei care vor sa cumpere niste carti pe ultima suta de metri,o sa va las niste site-uri folositoare 😀 You’re welcome ! (Site-urile duc decat la ofertele legate de carti.)

1. AMAZON : De aici iti poti lua un set de carti semnate de John Green : http://www.amazon.com/b/ref=sr_aj?node=7974680011&ajr=0

2. Grupul Corint : Reducere 30 % la produsele din promotie -aparitii noi! : http://www.grupulcorint.ro/magazin/

3. Elefant.ro : Pe Elefant.ro sunt reduceri uimitoare pentru best-sellere.Intrati si aruncati o privire 🙂

4. Bookdepository.com: Aici am gasit si eu cateva carti care ma intereseaza.Chiar daca nu sunt reduceri extraordinare,vanzarile se tin lant in aceasta seara.

Ati pus ochii pe ceva? 🙂 Eu ma gandeam la niste carti de la libraria locala 😉

 

 

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

