Isteria din week-end : „Devoratorul de carti” are o pagina de Facebook

dev logo - Copy (2)    Cred ca titlul spune totul 😀 Da,desi imi propusesem de mult sa fac pagina nu am reusit niciodata pana acum.Puteti accesa pagina cu un click pe imaginea de mai sus si ne puteti ajuta cu un like 😀 Stiu ca nu mai sunt activ pe blog ca la inceput cand scriam zilnic,dar nu este in totalitate vina mea.Am mai vorbit despre asta si in articolele anterioare.Cu toate schimbarile (scoala noua,profesori noi,cerinte noi) timpul imi este limitat. Nu parasesc cu adevarat zona cartilor fantasy,pentru ca urmaresc cat de des pot blogurile straine de carti (si cele romanesti) pentru noutati,dar nu mai pot posta mereu despre ele.Oricum,conteaza calitatea ,nu cantitatea? 😉

Nu sunt multumit de cum merge blogul – e evident. E si vina mea,ca nu pot posta des,dar nici nu ma simt incurajat,cand deschid pagina si o vad pe jumatate goala,urmarita doar de 40 de persoane 😐 Sunt persoane cu sute de vizualizari zilnic,daca nu mii si eu de cateva luni stationez la acelasi numar de vizualizari la sfarsitul unei luni. Am nevoie si de ajutorul vostru 🙂 Ca sa promovez blogul,am nevoie de persoane care citesc.Nu vreau sa schimb tema blogului in tipul de jurnal sau despre muzica pur si simplu.Dar daca lucrurile continua asa,s-ar putea sa o fac. Dupa cum ati vazut am tot facut bannere noi pentru blog si din Decembrie o sa schimb iar tema,pentru diversitate.

Ma gandesc daca sa mai aduc admini pentru blog 😀 Deocamdata e doar un gand. O sa urmaresc cum evolueaza pana la sfarsitul anului si daca stationeaza in continuare,asta ar putea fi o solutie.

Oricum,in incheierea acestui articol  spun ca acum aveti si o pagina de Facebook unde puteti intra in contact cu mine -poate si un id special pentru blog in viitor?-.Nu ezitati sa imi trimiteti ideile voastre de articole si tot ce ati vrea sa vedeti pe blog.Dar va rog sa aiba legatura cu cartile. E amuzant cum unii considera blogurile o sursa de informare gen Google si cauta diverse lucruri fara legatura cu tema blogului.Nu pot acoperi toate subiectele posibile. Multumesc pentru intelegere!

dev logo - Copy (3)

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

