Discutie „Harry Potter si Piatra Filosofala ” de J.K.Rowling

J.K-Rowling-Harry-Potter-Si-Piatra-Filozofala  Imi era dor sa fac o recenzie si sa mai scriu pe blog,asa ca am pregatit o discutie pe baza primului volum din seria Harry Potter.Mai sunt si alte lucruri de discutat – blogul are in sfarsit o pagina de Facebook ,dar o sa scriu despre asta in urmatoarele postari :))           Asadar week-end-ul trecut am terminat de citit aceasta carte si sunt unele impresii generale pe care sunt sigur ca toti le-am remarcat la serie. Stilul lui Rowling este unic.Nu exista niciun rand care sa te plictiseasca in carte.Dar exista exagerari.Probabil ca daca ar fi fost oricare alta carte-nu atat de chibzuita- as fi scris despre exagerari ca strica farmecul cartii,dar nu si in Harry Potter. Cartea este atat de bine structurata incat nu m-am mai putut efectiv dezlipi de ea. Hogwarts,Scoala de Magie si Vrajitori este scoala visurilor noastre si sunt doar enervant ca nu m-am apucat mai repede de serie si ca am pierdut atata timp. Aseara am vazut si primul film din serie si este grozav – personajele sunt exact asa cum mi le-am imaginat.                                                                                  Incerc sa fiu si critic cu acesta carte,dar nu prea-mi iese :)) Sincer,ce ai putea spune de rau despre Harry Potter (in afara faptului ca verisorul sau primea 38 de cadouri – PE bune?:| ).In afara de micile exagerari nu au fost lucruri prea mari care sa ma fi deranjat.Nici macar nu i-am urat pe Draco,Filch,Plesneala.  Si ei au rolul lor in carte si fara ei cartea nu ar fi fost atat de palpitanta.E doar prima carte,dar m-am apucat si de a doua (mai am 100 de pagini sau mai putin) si este la fel de geniala. O alta observatie -nu tocmai legata de carte,ci de carti in general- Ati observat cate carti aparute in ultimii ani se sfarsesc cu personajul principal intr-un pat de spital…? Cred ca am citit cel putin 15 carti in care are loc o lupta – BAM- si ultimul capitol este despre personajul principal in spital.  Si mai este ceva – la inceputul volumului 2 Ginny se duce cu parintii sa-si cumpere manuale pentru clasa I. Nu vi se pare putin ciudat? Adica sunt intregi generatii de Weasley care au terminat la Hogwarts.Cum de nu i-au ramas lui Ginny manualele lui Fred sau George?Aici,autoarea a fortat putin nota pentru a-l introduce in poveste pe Lucius Reacredinta,dar nici asta nu e asa deranjant :))

Cred ca am laudat destul cartea si in cazul in care n-am facut-o,trebuie sa stiti ca aceasta carte merita cumparata.E una dintre cele mai bune pentru toate varstele… Deja am cumparat in avans volumele 3 si 4 si mai am de cumparat inca 3 🙂 Atat.Trebuie sa ma intorc la citit si la tema la romana 😐 Dintr-un anumit motiv,imi imaginez ca profesoara de romana ma antipatizeaza (in ciuda faptului ca invat destul de bine la materia ei – este destul de severa si eu am primit un 9 la un eseu de 2 pagini jumatate -scris in patruzeci si cinci de minute).

dev logo - Copy (3)

2 gânduri despre „Discutie „Harry Potter si Piatra Filosofala ” de J.K.Rowling

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

