Halloween fericit !!!

tumblr_mvjgybnvEx1rkvkn5o1_500   Ce mai faceti,devoratori ? 😀 Sper ca va simtiti minunat.. Asa cum bine stiti, astazi este Halloweenul,ziua in care ganita dintre lumi este foarte subtire si cei morti se intorc pe Pamant timp de o noapte pentru a-si vedea familia si locurile unde au trait.Sau,pentru unii dintre noi este doar seara cand colinzi orasul cu prietenii tai cei mai buni si primesti bomboane gratis :)) Eu unul,din pacate anul acesta nu am intrat de tot in spiritul Halloweenului 😦 Nu ne-au mai lasat sa venim costumati la scoala ca anul trecut ,cand am mers pe strada costumat in vampir cu haine emo, par argintiu si tot machiajul :))) Oamenii radeau sau ma aratau cunoscutilor sau se speriau,Cativa chiar m-au strigat ;)) De asemenea nu e nici o petrecere la scoala unde am putea merge costumati 😦 Am auzit ca este una intr-un club,vine un tip jamaican sau ce,dar mi-am facut alte planuri :))

tumblr_mvjgyaT2CS1rs8bs1o7_250   Am avut o saptamana epuizanta 😦 Bine macar ca maine am un program mai lejer si scap.Am dat patru teste consecutive si am fost ascultat la trei materii O_o Normal ca am obosit… Ce planuri am eu pentru aceasta seara magica ? 😀  De fapt,nu e cine stie ce..O sa imi pregatesc niste ciocolata calda,o sa ma rasplatesc cu mai multa ciocolata normala si o sa ma relaxez putin. Am ajuns la sezonul 2 din AHS,care e la fel de genial precum primul.Dupa AHS o sa mai citesc din prima carte Harry Potter 😀 Azi mi-am luat-o pe a doua si chiar daca momentan nu prea imi permite timpul o sa incerc sa-mi fac timp de serie in week-end pe langa temele pentru scoala si pregatirea pentru urmatoarele lucrari 😀 Profa de engleza mi-a zis saptamana trecuta si de olimpiada la engleza :)) Iar in week-end o sa trebuiasca sa ii tin si un discurs incurajator unei prietene la telefon pentru numarul pe care il sustine la Romanii au talent.Din nefericire eu nu por pleca cu ea la preselectii 😦

tumblr_mvjgyaT2CS1rs8bs1o8_250Asta e ce intentionez eu sa fac in week-end.Am primit si cartile „The Fault In Our Stars” si „Allegiant”,dar n-am reusit sa ajung la un rezultat 😐 M-am apucat de amandoua odata si n-a mai iesit nimic din poveste.Va trebui sa o iau de la capat.Maine am si spaniola,la care am luat un 7 :)) E enervant.. Fostii mei colegi se plang ca la prima clasa de mate-info ar fi ATAAAT DE INVATAT si ca la noi(prima clasa de filologie) ar fi numai petreceri! Habar n-au :))

O sa va reamintesc de melodia asta pe care am descoperit-o acum ceva timp si care ar fi perfecta de Halloween. Mai sunt si altele,dar nu au legatura cu Halloweenul si curand voi mai face un post „Music…my inspiration!”.Enjoy!

Voi ce o sa faceti de Halloween?Va costumati?Va duceti la petreceri?Cititi?Maraton cu filme de groaza?Alte idei? :)) Oricum,sper sa va distrati si luna Noiembrie sa va aduca numai realizari !

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

