Febra Allegiant * in cazul in care n-ai urmarit internetul in ultimele doua zile *

tumblr_mv4o14XesH1qkvikjo1_500 * Un fel de spoilere … Nu o sa povestesc chiar ce se va intampla in carte(doar anumite puncte mai importante ) dar daca vrei nu citi si salveaza surpriza :D*

Cum am spus si in titlu,ieri s-a lansat in America si UK cartea Allegiant,volumul care incheie indragita serie Divergent,scrisa de Veronica Roth. Eu personal sunt un mare fan al seriei 😀 Am citit Divergent in cateva ore si Insurgent cam tot asa (si le-am adorat complet !!! ).Seria este una din preferatele mele, asa ca lansarea aceasta de carte m-a facut foarte curios si putin nervos.Am urmarit votarea cartii ,asteptandu-ma la un succes fenomenal,dar … *SURPRIZA* Cartea a primit o multime de recenzii negative. Sunt o multime de persoane care isi exprima furia blestemand-o pe Roth pe Tumblr,pentru (citez) cadere nervoasa si abuz emotional. Wut?Si asta ma duce la urmatorul punct ,,,

Allegiant a fost un soc pentru toata lumea. Iertati-ma,dar nu stiu cum sa spun asta fara sa va dau prea multe indicii.Cartea are un final atat de socant,incat tot ce o sa-ti doresti o sa fie sa o arunci din brate si sa iti doresti ca nimic sa nu fie adevarat.Nici eu nu am citit cartea inca,dar am primit-o in format electronic de la o bloggerita , pe langa „Sub aceiasi stea ” pe care imi doream de mult sa o citesc 😉 Vroiam sa incep mai intai cu „Sub aceiasi stea” si apoi sa citesc „Allegiant” dar nu mai am rabdare si o sa citesc ” Sub aceiasi stea” dupa. God dammit! Ma tot abat de la subiect.Scuze pentru asta…Sunt foarte agitat…O sa ma apuc de carte in seara asta si deja simt o senzatie de gol in stomac.

tumblr_mv35hzu85M1rqj38xo1_500

   Am precizat cac urasc persoanele care imprastie spoilere peste tot fara macar sa adauge un advertisment ca postarea contine spoilere ? Mi s-a intamplat chiar astazi sa citesc spoilere fara sa vreau. In afara de faptul ca intreaga carte este mind-blowing si ca un anumit capitol (capitolul 46) te va scoate din minti ,afla ca aceasta carte este comparata chiar cu „Sub aceiasi stea” pentru finalul controversant.Oricum,pregateste un pachet de servete , pentru ca s-ar putea sa ai nevoie de ele. Ma opresc aici momentan :)) A fost dificil sa scriu postarea asta pentru ca nu vreau sa va stric si voua suspansul,cum mi-a fost stricat mie cand am auzit ca l-a sfarsit ______________________ va ________________ si apoi ____________ si _____________ si cartea se va incehia cu ___________________ :((

JUST KIDDING! Probabil in week-end o sa pun mai multe detalii despre carte.Acum ma apuc si eu de citit. Mai aveam de repetat si la logica,dar DAMN! mai merit si eu o pauza :))

3 gânduri despre „Febra Allegiant * in cazul in care n-ai urmarit internetul in ultimele doua zile *

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

