Want to read … (25)

Pentru astazi n-am ales o carte nou aparuta,ci una lansata si in Romania,o carte foarte cunoscuta.Este forba despre celebra „Sub aceiasi stea” de John Green. Mi-o doresc de mult timp,dar mereu cand vreau sa mi-o cumpar intervine ceva. Nu e corect 😦 Libertatea lanseaza seria Harry Potter si nu am cum sa o ratez,iar lista cu dorinte pentru Craciun este full, la fel ca lista cu dorinte pentru ziua mea. Pana cand o sa apuc sa o citesc eu iese si filmul :)) Oricum,gasesc eu o cale 😉 Cartea este NU-AM-CUVINTE :O

384459_10200931652150517_1918393621_n

Îşi vor aminti oamenii de mine? Ce sens are viaţa mea? Ce vreau să las în urmă? Deşi un medicament miraculos i-a prelungit viaţa, Hazel Grace Lancaster, în vârstă de 16 ani, are impresia că, de când se ştie, a fost „în fază terminală“. Însă atunci când fermecătorul Augustus Waters, suferind şi el de aceeaşi boală cumplită, apare la întâlnirile unui grup de suport unde merge Hazel, povestea fetei va fi complet rescrisă. Spirite înrudite, împărţind acelaşi farmec şi acelaşi simţ al umorului, Hazel şi Gus încep o cursă contra cronometru în care învaţă ce înseamnă să iubeşti.
Un gând despre „Want to read … (25)

  1. Hai sa iti fac un pic in ciuda:-) 🙂 eu am castigat-o. Nu am citit-o inca, dar o sa o citesc pana apare filmul, sper:-) . Vei avea parte de zile magice cand vei pune gherutele pe harry potter, este seria mea de suflet si cred ca o sa iti placa, nu o sa regreti ca iti cheltui banii pe ea. Incearca insa, sa cauti si pe site-urile de vanzari, eu pe okazii am gasit vol 2-7 cu 100 de lei cu tot cu transport:-) , pesemne omul vroia din tot sufletul sa scape de serie, si culmea anuntul m-a amuzat pt ca eu aveam deja vol unu cumparat de foarte mult timp, si daca ar fi dat vol 1-7 ar fi trebuit sa il platesc si pe acela si sa ma aleg cu o dublura in biblioteca, asa a fost perfect. Eu zic sa cauti, daca iti gasesc vre-o oferta iti trimit eu un link.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

