Music … my inspiration ! (32)

Ce mai faceti,devoratori? Este sambata seara si asta este destul de trist,fiindca maine va fi duminica si apoi o voi lua de la capat cu orele de nesomn 😦 Oricum,s-au adunat ceva melodii de cand nu am mai postat , deci pregatiti-va pentru ceva epic.

Prima melodie este exact in spiritul Halloweenului.O melodie Dance cu doua fete frumoase,urmarite de zombie?Ce-as putea cere mai mult ? :)) Melodia se numeste „Sleepwalker” , este cantata de Bonnie Mckee si mi-a facut toata saptamana,daca nu tot Halloweenul :))

Ieri am descoperit aceasta melodie RnB cantata de niste tipi „MAGIC!”  N-am mai ascultat o melodie RnB buna de la „Big When I Was Little” pe care inca o ador :)) Dar aceasta melodie noua „Rude” este despre un tata care nu-i da acordul prietenului fiicei lui sa se casatoreasca cu ea.Este hilara si te prinde :))

Urmatoarea melodie este tot pentru Halloween -tot putin intunecata.Este cantata de Skylar Grey si se numeste „Back from the Dead”.Nope,nu este despre zombie.Este cantata alaturi de Big Sean,logodnicul Nayei Rivera ( Fac ce fac si tot la GLEE ajung.Sunt peste tot – god dammit!)

Ultima melodie pe care v-o arat in seara asta este „Winter Song” cantata de una dintre compozitoarele mele preferate Sara Bareilles.Melodia a aparut acum mai multi ani,dar nu am recunoscut-o decat dupa ce a fost folosita in promo-ul sezonului 3 din AHS.Da,la stadiul acela al obsesiei am ajuns :)) Are o unda misterioasa care ma atrage.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

