Chiar nu mai reusesc … (Ce se mai intampla)

… sa postez pe blog zilele astea 😦 Luna asta a fost cea mai saraca in postari si in vizitatori de la inceputul blogului 😦 Dar nu e numai vina mea.Toamna aceasta am inceput liceul si desi imi place schimbarea,nu imi mai ramane prea mult timp liber.Fata de generala,este mult mai mult de invatat ( la toate materiile).O zi obisnuita din viata mea arata cam asa : Ma trezesc la 7. La 8 incep cursurile.Ma intorc acasa la 14 obosit,fiindca stau destul de departe de liceu. Pana ma odihnesc putin si mananc se face  17. Ma apuc de teme si cum ,in general,la romana am eseuri de 2-4 pagini le termin pe la 21.Stau putin la televizor sau imi mai verific notificarile si  se face 22:00.Apoi ma pregatesc pentru a doua zi (Imi fac ghiozdanul si ce mai trebuie) si ma culc pe la 23. Timp pentru blog?Nu prea.Timp pentru citit? Prea putin ( Trebuie sa stau sa citesc cartile de la scoala.) Asa ca,uite-ne ajunsi aici,cand blogul stationeaza.Nici macar la rubrica cu episoadele saptamanale din GLEE nu am mai scris,dar o sa va las raspunsurile la astea mai jos.

  • tumblr_muxd03o84h1r0bvv4o1_500Imi este greu sa intretin blogul in timpul saptamanii,iar cum in week-end sunt deseori plecat la bunici,lucrurile se inrautatesc. Stiu,imi pare rau.Colaborarile cu autorii au ajuns la linia terminala pentru un timp si este vina mea.Nici nu am mai apucat sa citesc prea multa fictiune sau sa-mi cumpar carti.Oh,liceul ma omoara pe dinauntru.Cu toate astea nu am parasit lumea cartilor.Inca ma intresez in fiecare zi de ele,de noutati,chiar daca nu mai postez asa des.Nu stiu cum si cand voi deveni mai activ,dar este si perioada de acomodare si cand lucrurile o sa se aseze,o sa redevin si eu mai activ.
  • tumblr_muxcxxIKEX1riae2mo1_500Am renuntat sa ma mai uit la GLEE (definitiv?) Cred ca unii dintre voi ati observat ca n-am mai postat recenzie de la episodul al treilea din GLEE (in cazul in care oricum le mai citeati – Stiu ca nu tuturor le place serialul ).Nu am multe de spus despre GLEE chiar acum.Pot sa va spun ca episodul a fost frumos si bine realizat. O sa postez mai jos cantecele din acest episod,in orice caz.Episodul a fost un tribut adus actorului Cory MONTEITH care s-a stins din viata vara aceasta,din cauza unei supradoze. De ce nu mai urmaresc GLEE ? Nici aici nu am un raspuns prea clar.Sa zicem doar ca de la inceput serialul a avut mai multe greseli,pe care eu nu le-am sesizat,iar acum continua sa iasa la iveala una dupa cealalta si mi-au schimbat complet modul in care priveam serialul. Nu stiu,pur si simplu consider gresit ce au incercat producatorii sa transmita.Nu stiu daca aceasta „pauza” va ramane definitiva,dar pentru un timp o sa zic pas.
  • tumblr_muxcj6upaR1qla5aio1_1280American Horror Story. Aici o sa fac o contradictie ingrozitoare but I DON’T CARE,I LOVE IT! Stiu ca Ryan Murphy,producatorul serialului GLEE produce si serialul Amercan Hooror Story si ca faptul ca am renuntat la GLEE si am inceput sa ma uit la al doilea serial al lui nu a fost ceva planuit de o minte bolnava :)) Pur si simplu am aflat de inceperea celui de-al treilea sezon si am inceput sa ma uit -atat- :)) Stiam de serial de un an, fiindca era considerat marea opera a lui Ryan,cotat chiar mai bine decat GLEE,dar nu am avut curajul sa ma uit pana acum *fricos*. Si Doamne,ce m-am inselat :))) Serialul nu este chiar atat de infricosator,iar povestea este criminala (Nu era chiar o metafora ). Il ador! Este ca un drog.Am vazut prima jumatate a primului sezon si nu se putea mai reusit 🙂 Nu va luati dupa infatisare ca mine si urmariti serialul – merita. Puteti sa urmariti ce sezon vreti -1,2 sau 3.Nu au legatura unul cu celalalt.(Decat actorii sunt aceiasi.) Eu am inceput cu sezonul 1 si este noua mea obsesie :))
  • tumblr_muwlfdDbTV1s1kli4o1_500Vine Halloweenul :)) Oh yeah! Deja am inceput sa sarbatoresc,urmarind American Hooror Story,dar mai este ceva ce mi-as dori sa vad.Noua adaptare a filmului Carrie 😀 Pentru cei care nu stiu carrie este o carte faimoasa a lui Stephen King , dupa care s-a facut si un film in 1974 (Daca nu ma insel…) Faza e ca aceasta Carrie se intoarce intr-un nou film hooror.Pe langa vizionarea filmului mi-am facut o multime de planuri pentru Halloween.O sa recitesc cateva carti de groaza de prin biblioteca (inclusiv cartile cu zombie primite de la Dareen Shan pentru recenzie.) Hihi !
  • hpDin 24 octombrie puteti lua cartile din colectia „Harry Potter” impreuna cu ziarul Libertatea. Este grozava vestea si eu n-am de gand sa mai ratez colectia,mai ales ca acum este mult mai ieftina.Stiu ca este reeditata si ca nu mai are toate paginile,dar tot ramane foarte tare.Nu ratati oferta!

Nu stiu ce sa va mai spun.In cazul in care nu reusesc,va urez de pe acum HAPPY HALLOWEEN ! Nu avem petrecere de Halloween la liceu pentru ca oricum in Noiembrie este Balul Bobocilor,dar speram ca ne vor lasa sa mergem costumati la scoala. La ce profesori exigenti am,nici nu se pune problema :)) O sa fac o postare despre profesori si schimbari altadata.Oricum,anul trecut am mers la scoala costumat si a fost superfunny :)) Oamenii pe drum radeau,sau isi faceau cruce,sau ma aratau prietenilor si imi aduceau buna dispozitie. Cred ca mai am poze pe undeva.Daca le gasesc,o sa vi le arat :)) Pana tunci,stay tuned,devoratori !

Mai jos filmuletele de care va vorbeam :


Spam-ul nu este permis pe acest blog !

