Music … my inspiration ! (31)

Salutare,devoratori? Tocmai s-au scurs primele doua saptamani de liceu si lucrurile nu imi prea ies cum ma asteptam.Sunt multe lucruri pe care nu le-am inteles,dar in fine,nu vreau sa va umplu capul cu problemele mele 😀 Postarea aceasta este despre muzica…Iar s-au strans mai multe melodii pe care le-am ascultat si vreau sa le impartasesc cu voi.

O sa incep cu o melodie romaneasca,fiindca nu sunt foarte multe care ma prind,iar Antonia a facut o treaba minunata cu Hurricane. Melodia aduce cu ritmurile de peste ocean si sunt foarte multumit. O colaborare inedita cu Puya care,de saptamana trecuta dispune si de un videoclip 🙂

A doua melodie am descoperit-o intr-un film pe care l-am vazut de curand(„Family Weekend” cu actrita care a jucat-o pe Kelsi pianista in HSM -Tipa are 27 de ani si arata de 16 in film :O Il recomand,a fost destul de bun!!) Melodia se numeste „Lost and Found” si este cantata de Katie Herzig.Mesajul piesei este pozitiv si imi place 🙂

Urmatoarea melodie este una care vorbeste despre societatea din jurul nostru si cum este aceasta cu adevarat.Am aflat de albumul celor de la The Neighbourhood pe canalul de Youtube al youtuber-itei Olga Kay care l-a recomandat ca fiind cel mai bun album de anul acesta.Am aruncat si eu o privire si melodia asta chiar m-a prins (desi e cam emo)  :))

O sa trec la o melodie pe care am descoperit-o aseara :)) Se numeste „Waiting for Superman „,este cantata de Daughtry si este extraordinara.Perfecta pentru coloana sonora a unui film cu supereroi. Deja am ascultat-o de cateva zeci de ori si urmatoarea mutare v-a fi sa o pun ca melodie de apel.

O sa inchei acest articol in cel mai epic mod posibil.Hayley Williams.ZEDD!!DUET!! Da,este adevarat! Ce poate mai fi mai epic de atat? Un duet intre doi dintre cei mai buni compozitori.Atat melodia cat si videoclipul sunt perfecte. Nimeni nu poate sta pe scaun cand melodia asta ruleaza 😉

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

