Liceul,eu,serialul meu preferat si toate scuzele posibile ;(

Trebuia sa fac postarea asta. Este un fel de a-mi cere scuze pentru faptul ca nu mai pot actualiza blogul in fiecare zi.(Si in acelasi timp ,sa fac reclama serialului meu de televiziune preferat,Glee.)Asa ca…asta e partea cand incep sa-mi cer scuze.Am inceput liceul saptamana aceasta si este dulce-amar.Nu ma intelegeti gresit,imi plac provocarile si experientele noi,dar liceul imi ocupa o parte importanta  din timp.Am ore dimineata,iar cand ajung acasa sunt super obosit,pentru ca drumul de acasa pana la liceu si inapoi ia cam 20 de minute de mers rapid.Stiu ca sunt abia la inceput,dar unele aspecte ale reinceperii scolii ma intriga (Am zis cumva intriga??Hai sa spunem ca da.)

In primul rand sunt profesorii.Profesorii care ne trateaza pe toti ca pe o turma mare de oi naive :> Acum serios,cand am ales profilul de filologie,l-am ales pentru ca imi doresc sa imi public cartea si sa am un stil de scriere cat mai creativ.Nu m-ar ajuta cu nimic lmbajul folosit in ” Amintiri din copilarie ” (Nu scriu o carte de folclor ). Cu toate astea,profesoara mea de romana a considerat ca este nevoie urgenta ca eu s-o citesc intr-o zi si apoi sa-i mai fac si recenzie pentru fiecare capitol si sa dau citate preferate o_O Mai este si franceza la care nu ma pricep deloc,dar cum este predata de doamna diriginta,a trebuit sa rasfoiesc cartea de franceza aproape o ora,si tot n-am inteles prea mult pentru test.Puteti spune ca sunt mitocan (sau ceva) dar profa de engleza ne-a spus de la prima ora ca suntem tufa la engleza si ca o sa o ia de la zero cu noi :)) N-as avea nevoie chiar de la zero , din moment ce conduc un blog romano-englez,dar ma rog :))

Mai sunt si elevii. Nu sunt eu cel mai timid,din fericire.E normal sa fie asa in primele zile, cu toti elevii noi si celelalte mentalitati.Chiar sper sa ajung prieten cu toti pana la final.Deocamdata am cunoscut cam jumatate de clasa,cealalta jumatate ramane pentru saptamana viitoare :)) Si am si niste probleme cu numele 😕 Am auzit atatea nume saptamana asta cand creierul meu s-a scurtcircuitat.Nu mai pot sa retin niciun nume. Dupa trei minute il uit garantat :)) Dar am patru ani sa le retin :>

Si acum ca v-am explicat de ce nu sunt activ sa vorbim putin si despre Glee.Nu mai pot spune ca Glee este serialul meu preferatm,dar inca il urmaresc (Urzeala Tronurilor este serialul meu preferat ). Cred ca principalul motiv pentru care m-am indepartat de Glee este lipsa personajelor preferate.Stiu ca este logic ca dupa absolvire personajele sa plece,dar n-au mai ramas decat 3-4 personaje in serial care sa-mi aduca zambetul pe buze.Un alt motiv este Cory,fiindca asta spune tot.Totusi,de ce ma mai uit,daca sunt atat de flustrat pe serial?(Am zis cumva flustrat?Da,cred ca am zis.) Pentru Santana,Rachel si Dani.Pentru cei nou veniti , Dani va fi jucata de Demi Lovato in serial.Cum pot sa o refuz?Duetul ei cu Santana a fost minunat…

tumblr_mta0p2FMJv1qcdjayo1_500

Si,pentru fanii Nayei,mai am o veste buna.O pastram pentru Music…my inspiration! dar in fine… Prima melodie originala a Nayei „Sorry” in colaborare cu iubitul ei,Big Sean.Imi place melodia,iar videoul este interesant :)))) Aruncati o privire si lasati-mi parerile voastre in comentarii 😕 Cam atat,devoratori! 🙂

Un gând despre „Liceul,eu,serialul meu preferat si toate scuzele posibile ;(

  1. Succes in liceu, sunt niste ani pe care nu ii vei mai putea aduce inapoi desi te vei confrunta cu, crize de adolescenta si rasturnari de situatie, crede-ma ca sunt mai frumosi ca generala.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

