Perfect trailer (6)

Sunt cateva trailere pe care vreau sa le comentez 🙂 O sa fac doar cateva mici comentarii pentru fiecare trailer -nimic educativ, din care chiar ai putea invata ceva :))

  • This is the end

This is the end nu a fost chiar cel mai bun film pe care l-am vazut in ultima perioada,dar mi-a placut.L-am urmarit doar pentru ca am un secret crush pentru Emma Watson(Presupun ca acum nici nu mai este secret…) si Rihanna. Efectele vizuale au fost nemaipomenite si mi-a placut cum fiecare actor si-a jucat propriul rol,dar parca a lipsit ceva. Aaa,da,Emma Watson! Actrita britanica a aparut cam zece minute din tot filmul ,desi eu speram sa o vad mai mult 😦 In rest a fost bine,nu perfect,dar destul de bine.) Sunt destule glume inspirate in film si va recomand sa-l vedeti 🙂

  • Glee season 5

Mai sunt exact 13 zile pana la noul sezon din Glee si nu mai pot astepta ( Acum serios,am asteptat cinci luni) Sezonul acesta va fi sezonul care va schimba totul. Aproape toate personajele mele preferate au iesit din distributie ( Acum mai sunt doar doua), iar unele n-o sa se mai intoarca in show 😦 Asa ca de aceste prime patru episoade depinde daca ma voi mai uita la Glee sau nu. Daca voi fi dezamagit,voi abandona showul.Momentan astept sa inceapa,fiindca ma roade curiozitatea,dar sper sa nu ajung sa abandonez serialul 😦 Totul depinde de scenariu…

  • Divergent

Chiar daca trailerul are decat un minut si cateva secunde,dezvaluie atat de multe despre film. Productia aceasta este mai reusita decat adaptarile pentru Academia Vampirilor,A 16-a Luna si celelalte filme facute in graba. Va fi un mare succes cinematografic,presimt asta 😀

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

