Ce ziceti despre … ? (9)

Ce mai faceti , devoratori ? 🙂 Imi pare rau pentru cat de rar mai postez pe blog , dar am fost destul de ocupat saptamana aceasta : am plecat cu familia in excursii prin tara , mi-am terminat e scris cartea si acum o scriu la calculator pentru editura , am  citit o multime de carti in romana si doua carti in engleza , carora o sa le fac azi recenzie, am ascultat muzica 😉 O sa va dau mai multe detalii mai tarziu , cand o sa termin de tehnoredactat cartea. Pana tunci am ales o noua serie de discutat … *TOBELE IMAGINARE*… Fetele Gallagher de Ally Carter. Sa nu mai pierdem timpul. Cartea aceasta mi-a starnit interesul acum doua luni si mi-am cumparat-o  …

fetele-gallagher1

Descriere :

UN THRILLER ROMANTIC, PLIN DE AVENTURI PALPITANTE, SUSPANS ŞI, NU ÎN ULTIMUL RÂND, UMOR.

Ce este Colegiul Gallagher pentru Tinere Excepţionale? O şcoală pentru genii, sau una pentru…. spioane? Cammie şi prietenele ei sparg coduri CIA, spioneză cu iscusinţa unui adevărat James Bond, dar se şi îndrăgostesc…

Parerea mea :

!!! Inainte de a citi parerea va rog cititi asta : Acest fel de articol nu este unul cu caracter de recenzie. Este doar parerea mea generala despre o carte , iar cei care nu mi-o impartasesc sunt rugati sa mi-o respecte. Va mutlumesc !!! Sa fiu sincer , am fost cu totul dezamagit de aceasta serie. Stiu ca unora dintre voi v-a placut , dar eu ma asteptam la mai mult. Ideea unei scoli de agenti secreti este foarte tare , dar modul cum autoarea a abordat-o mi s-a parut plictisitor. Ally accentueaza unele detali care nu au prea mare importanta pentu poveste si am impresia ca unele personaje repreta mereu aceleasi replici (ex. Tina Walters) si in unele momente imi doream doar sa gasesc ceva interesant si nou intr-o pagina , dar capitolele erau banale . Personajele principale sunt foarte tinere , iar asta a daunat povestii. Daca ar fi fost ceva mai mature si mai hotarate m-as fi atasat repede de ele . Sunt sigur ca Heist Society , cealalta serie a lui Allie este mult mai buna , cu o eroina matura , dar ideea de adolescente in fuste care se furiseaza afara cand ar tebui sa doarma nu este foarte palpitanta. In al doilea sfarsitul este unul dintre cele mai proaste sfarsituri de carti pe care le-am citit vreodata. Iar in restul cartii aproape NIMIC nu se intampla. Imaginati-va ca fetele nu fug dupa infractori sau teroristi , ci urmaresc un grup de baieti spioni. Al treilea este ceva mai rasarit . O organizatie terorista ataca in sfarsit scoala. Dar cu toate astea , autoarea cam forteaza povestea , spunand ca Macey este stra-stranepoata agentei care a infiintat scoala ( Nici nu se gasesc dovezi exacte in carte care sa afirme lucrul acesta.) Intr-un cuvant (Bine,in doua) : nimic special. Nu recomand aceasta serie personal , dar pentru curiosi , puteti incerca primul volum.

_________________________________________________________

  Tu ce parere ai despre Fetele Gallagher ?

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

