Music … my inspiration ! (27)

Nu am mai actualizat de mult timp rubrica aceasta si s-au adunat o multime de melodii. Asa ca doar in aceasta postare va voi prezenta cinci melodii. Nu o sa mai pierd timpul si o sa incep cu rpima melodi. Aceasta este cantata de noua mea favorita , Sara Bareilles , si este o melodie puternica numita `Brave’. Desi nu are nicio legatura cu filmul cu acelasi nume , melodia te inspira sa mergi inainte si sa faci fata tuturor greutatilor.  Sara a intrat in topuri din nou !

A doua melodie nu are un mesaj asa de vesel ca prima. Este  o melodie despre pierderile pe care le suferim si are titlul Things We Lost On Fire si este cantata de formatia Bastille , despre cae nu stiam nimic in urma cu doua saptamani , iar acum le consider muzica geniala. Ce-i drept , melodia nu te face sa te simti prea bine , dar este profunda si ritmata.

Ellie Goulding a lansat o noua melodie ! Asta spune cam totul , nu ? Nu mai cred ca este nevoie sa va spun daca etse buna sau nu. Toate melodiile ei sunt bune , iar aceasta este superba. `Burn’ , ca tot vorbeam noi de foc :))

Ne intoarcem la Sara si am sa va prezint o melodie mai veche de a ei , pe care eu am descoperit-o intr-un video si mi-a ramas in minte. Este o melodie frumoasa si profunda , motivationala. In ultimul timp am ascultat destule din acestea , dar majoritatea nu erau nici pe jumatate la fel de stralucitoare ca aceasta 🙂 Breathe Again

Siiii pentru final … FLORENCE ! Eu sunt un fan declarat al lui FLORENCE. Mi-au placut toate melodiile ei , desi `Dog Days Are Over` `No Lights , No Lights ` , ` Never Let Me Go` au fost preferatele mele. Desi melodia este de mai mult timp pe Youtube , e am descoperit-o doar cu cateva zile in urma si am ascultat-o cam de 60 de ori in acele zile. E clar , sunt obsedat :)) Sweet Nothing

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

