Isteria de vara : Devoratorul de carti scrie o carte !!!

 

410894

Ce mai faceti , devoratori ? Eu sunt fooarte fericit XD Am reusit sa-mi rezolv problemele cu WordPress-ul si acum merge la fel ca inainte. Ma bucur ca am scapat in sfarsit , deoarece pentru o lunga perioada de vreme nu puteam sa incarc nicio imagine sau sa umblu la setari. Dar acum problemele au disparut aproape complet. Asta este doar una din vestile bune de astazi. A doua este ca acum doua saptamani am inceput sa-mi scriu cartea de debut si pana in prezent am scris 70 de pagini. Este destul de ciudat , pentru ca imi vin idei tot timpul pentru carte si parca nu am timp suficient sa le scriu pe toate ( Mai scriu si foarte mic 🙂

Cartea este in principal despre un semidemon poltergeist, Am ales acest subiect pentru ca librariile sunt pline cu carti despre vampiri care se indragostesc de adolescente si au zeci de carti in serie , iar asta nu este foarte interesant. Prefer sa cred ca ideea mea este una fresh pentru o noua aparitie pe piata din Romania. Nu va pot da prea multe detalii despre carte , dar va promit ca va fi ceva dinamic – este multa actiune , inca de la primele pagini. Am lucrat destul de mult la personaje si fiecare dintre ele are o poveste in spate. Fiecare personaj are rolul lui in poveste si nu incerc sa exclud pe nimeni. M-am inspirat pentru ele din oamenii care ma inconjuara si toate personajele au o trasatura de caracter predominanta.

A, gasit o poza perfecta cu personajul principal ( Arata exact cum este in viziunea mea ):

Samantha

large

 

3 gânduri despre „Isteria de vara : Devoratorul de carti scrie o carte !!!

  1. Bravooo! Mie zilnic imi vin idei de carti dar niciodata nu le pun in aplicare, spre rusinea mea, raman doar intr-un colt al mintii mele. Spor la scris. Cititorii blogului tau sunt si ei personaje?? Demoni ceva:-) ?

    • Ha ha , o sa ma gandesc la asta 😉 Da , apar si demoni : o femeie rea din Consiliu , Alegra , care controleaza spectre 🙂 Ea e unul din personajele negative . In viziunea mea semidemonii sunt rezultatele dintre ingeri si oameni , blestemati sa stea pe pamant si sa imbatraneasca.

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

