In my mailbox #5

in my mailbox

Aceasta va fi o postare destul de scurta pentru ca mi-am facut o promisiune acum o saptamana ca n-o sa mai cumpar nicio carte pana cand nu le termin pe cele pe care le am deja in biblioteca , necitite. Cu toate astea , tot mi-am mai cumparat doua carti – pentru ca era absolut necesar :)) Mi-am luat de la editura LEDA cartea Orasul de cenusa de Cassandra Clare , pentru ca primul volum ma lasase cu o multime de intrebari. L-am citit si mi-a placut foarte mult. As fi facut si o recenzie , dar este cald si eu sunt o persoana incredibil de lenesa. De la editura Nemira mi-am luat primul volum din Cantec de gheata si foc de George R.R. Martin – Urzeala Tronurilor. Sunt foarte mare fan al serialului , asa ca atunci cand am vazut cartea la librarie am fost TREBUIE SA O AM! Si sunt o persoana destul de convingatoare :))

2013-07-30 14.58.03

2013-07-30 14.58.14

Asta este tot pentru mine . Voi ce ati mai cumparat , devoratori ? 🙂

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

