Perfect trailer (5)

Imagine

Acum doua saptamani m-am gandit sa aleg un serial la intamplare si sa il urmaresc. Dupa cateva minute de cautari am descoperit serialul Orphan Black si curios , am vizualizat primul episod. Am vazut toate cele zece episoade ale primului sezon in doua zile si l-am adorat. A urcat imediat pe lista serialelor mele preferate. Are actiune, mister, clone, umor , este genial ! Personajele principale sunt sclipitoare si uneori uit ca defapt Tatiana Maslany le joaca pe majoritatea. Da , exact , in serial Tatiana Maslany joaca mai multe personaje ( Sarah , Beth , Alison , Cosima , Katja , Helena , Rachel , etc.). Daca nu ati urmarit deja serialul va sfatuiesc sa il urmariti , pentru ca este sclipitor si merita toata atentia. In afara de trailer , va las si cateva videclipuri facute de fani , pentru ca este mult prea amuzant 🙂 Este fascinant si pentru ca in fiecare episod sunt rasturnari de situatie si dintre toate clonele doar una este originalul. Dar care ? Personajul meu preferat este Cosima.

Imagine





4 gânduri despre „Perfect trailer (5)

  1. In primul rand merci frumos pentru semne si pentru cuvintele frumoase scrise de mana, eu pastrez toate plicurile cu semne de carte si cu ganduri frumoase de la cei care imi scriu, amintiri frumoase, vreau sa spun ca le pastrez in ordine sa stiu cine si ce mi-a trimis.
    In al doilea rand serialul pare interesant, dar eu mai am de vizionat ultimul sezon din The gossip girl si cateva episoade din ultimul sezon The vampire diaries. Daca vrei sa imi asculti sfatul nu o sa regreti, vizioneaza serialul Lie to me! E cel mai bun serial pe care l-am vazut vre-odata. Urmareste primul episod al primului sezon si o sa vezi ca iti vei dorii singur sa vezi urmatoarele episoade. In total sunt trei sezoane, si eu inca sper ca intr-o zi se vor mai filma cateva episoade. O zi buna!

  2. No shit!!Imi place!!Foarte tare, ma bucur ca iti citesc postul despre acest serial, chiar imi trebuia ceva fresh si original:D
    Mama!!… nu imi revin… Cred ca maine am sa caut serialul si am sa ma uit la el. Abia astept^^

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

