Castigatori concurs semne de carte `Devoratorul de carti ‘ :)

dev de carti semn de carte 1 - Copy

Stiu ca nu este intocmai 12 iulie , cand am spus ca voi anunta castigatorii , dar am avut o multime de lucruri pe cap in ultima vreme si nu am putut anunta mai devreme. Am terminat de citit mai multe carti , urmaresc un nou serial de care o sa va spun ceva mai incolo , iar actorul principal din serialul meu preferat , Cory Monteith din GLEE a murit in urma unei supradoze 😦 Asadar, imi pare rau ca nu am postat castigatorii pana acum. Am ales trei castigatori , deoarece la concurs s-au inscris 9 persoane. Iar momentul asteptat … castigatorii sunt :

  1. Paun Catalina Cezarina.  Felicitari Catalina !

   Iti urmaresc blogul pentru ca imi plac recenziile facute si postarile din categoria muzica! Nu am timp mereu sa las comentarii dar citesc postarile mereu! Imi plac semnele de carte! sunt chiar dragute!

2.  Alexandra Sutila. Felicitari Alexandra !

  Nu ti-am descoperit de mult timp blogul dar pot spune ca imi aminteste de un alt blog indragit de mine.

   3.  Pauna Oana. Felicitari Oana !

  Sunt un fan pentru ca urmaresc postarile,desi nu comentez prea des.Eu nu vorbesc prea mult nici in realitate deci,se intelege.Imi place sa citesc orice blog care promoveaza cartile si blogul asta are acel ceva al lui.Cel mai mult imi plac recenziile.

Multumesc pentru participarea tuturor la acest concurs si sper sa urmariti in continuare blogul ! Pana atunci astept adresele castigatorilor de la concurs in 48 de ore la adresa de e-mail florinsorescu1999@yahoo.com , altfel dupa 48 de ore si un minut aleg alti castigatori :))

5 gânduri despre „Castigatori concurs semne de carte `Devoratorul de carti ‘ :)

  1. Astazi a ajuns plicul cu semnele de carte. Multumesc foarte mult! Bafta in continuare in tot ceea ce faci :*

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

