Ce ziceti despre … ? (8)

M-am gandit despre ce serie sa va vorbesc la aceasta rubrica si apoi *BOOM* … Jurnalele lui Stefan , serie scrisa dupa cartile lui L.J.Smith. Am ales aceaasta serie pentru ca , pentru mine , a re prezentat o mare controversa. Povestea din aceste carti nu se potrivea deloc cu povestea din Jurnalele Vampirilor. Khaterine in cartile originale ardea , abandonandu-si inelul cu lapislatzuri , nu carbonizata intr-o biserica de tatal lui Stefan si Damon. Asta a fost lucrul care m-a sacait cel mai mult la serie – ca nu repecta deloc firul narativ – si ca Gertrude a fost camerista lui Khaterine , nu vrajitoare , la fel ca Emily.

111-horz

 

  Descriere :

Având la bază serialul de televiziune de mare succes inspirat de seria de romane semnate de L.J. Smith, Jurnalele lui Stefan dezvăluie adevărul despre ceea ce s-a petrecut în realitate între Stefan, Damon şi Katherine… şi cum a debutat triunghiul amoros din Jurnalele Vampirilor.

Când prima lui dragoste, Katherine, îl transformă în vampir, Stefan Salvatore îşi vede lumea — şi sufletul — distruse. Acum, el şi fratele său, Damon, sunt nevoiţi să fugă din oraşul natal, unde riscă să fie descoperiţi… şi nimiciţi.

Cei doi fraţi se îndreaptă spre New Orleans, căutând un adăpost sigur. Însă oraşul este mai periculos decât şi-ar fi închipuit vreodată, deoarece este plin de vampiri… şi de vânători de vampiri. Oare viaţa veşnică a lui Stefan va fi blestemată pentru totdeauna?

Parerea mea :

!!! Inainte de a citi parerea va rog cititi asta : Acest fel de articol nu este unul cu caracter de recenzie. Este doar parerea mea generala despre o carte , iar cei care nu mi-o impartasesc sunt rugati sa mi-o respecte. Va mutlumesc !!! Asa cum v-am explicat mai sus , cand am inceput sa citesc aceste carti am fost putin enervat de cutezanta noului scriitor , deoarece povestea in care Khaterine  ,, murea ” pentru ei doi este mult mai credibila decat cea in care ea arde intr-o biserica. Prima carte din serie , a fost una buna , desi nu exceptionala. Am avut parte de scene veritabile de la Veritas , conacul in care au crescut Damon si Stefan , precum ni se formeaza si atmosfera italiana din anii `80 a Italiei , cu baluri , saloane , razboiul. A fost usor de citit si unele parti au fost chiar reusite ( nu am spus realistice ). Scena in care Khaterine bea verbina si are un atac , iar Stefan realizeaza ca este o creatura malefica a noptii care s-a folosit de el ca sa se infiltreze in comunitate m-a facut sa pun cartea jos din mana si sa imi spun Cee?. In primul volum din Jurnalele Vampirilor Stefan parea atat de indurerat de pierderea lui Khaterine si tocmai de aceea se tinea departe de Elena. Acum totul este prea confuz. Cartea a doua n-a fost nici ea rea : scenele cu circul i-au dat un farmec un farmec aparte , iar Lexi nu a fost deloc rea sub postura de personaj. Insa cartea a treia … Nu stiu cum as putea sa o descriu. In orice caz , cred ca a fost cea mai nerealistica carte de fictiune pe care am citit-o in ultimul timp. O nunta fortata , un macel , Lexi revine , Lexi pleaca , Sfarsit. Este cel mai bun rezumat la care m-am gandit pana acum. Cartea avea in jur de 280 de pagini , dar serios , la unele capitole nu se intampla absolut NIMIC. Erau doar ciondaneli intre Damon si Stefan, schimburi de replici imature, atat. Volumul patru al seriei a fost ceva inedit in serie. Am impresia ca s-a schimbat si autorul , pentru ca noua poveste n-o mai nclude pe Lexi , ci pe Violet , nu Lucius , ci Samuel, Am fost incantat de acest volum , mai ales ca se petrece la douazeci de ani de la celelalte intamplari , iar Londra da un aspect placut cartii. Violet este  un personaj nou , copilaresc, dar amuzant si asta m-a facut sa-l indragesc. N-o sa va mai vorbesc despre actiune pentru ca in felul acesta o sa va stric tot suspansul. ( Dar totusi, insemnarile cu venirea inapoi a lui Khaterine sunt inutile.) In momentul de fata , citesc volumul cinci al seriei. Volum patru m-a facut sa-i mai dau o sansa acestei serii. Nu pot sa imi exprim opinia despre ea , decat dupa ce o termin , asa ca probabil o sa revin cu o recenzie mai tarziu 🙂

_________________________________________________________

  Tu ce parere ai despre Jurnalele lui Stefan ?

Un gând despre „Ce ziceti despre … ? (8)

  1. am avut mereu curiozitatea sa citesc Jurnalele lui Stefan si Jurnalele vampirilor, dar tot aud pareri PRO CONTRA incat m-am zapacit, asa ca am decis ca aceasta serie sa nu faca parte din lecturile mele viitoare, cel putin deocamdata! mie nu imi plac cartile dupa care se realizeaza seriale dar firul narativ difera!

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

