Music … my inspiration ! (26)

Stiu ca nu am fost activ saptamana trecuta pe blog si nici nu va pot promite ca de acum o sa intru zilnic , dar cu toate astea va multumesc ca imi urmariti blogul zilnic si datorita voua incerc sa postez cat mai diversificat. Voi incerca sa ma revansez cu cateva melodii noi. Saptamana asta am citit cinci carti , pe care le am de multa vreme in biblioteca si am pregatit multe surprize pentru voi. Inca puteti sa va inscrieti la concursul de pe blog ( il puteti vizualiza in bara laterala) si ma gandeam ca l-as putea prelungi cu cateva zile , daca totusi mai doreste cineva sa se inscrie. Aveti sansa de a castiga semne de carte cu blogul si o posibila surpriza ( Inca ma gandesc la asta.)

Sa trecem la treaba. Prima melodie este cantata de fermecatoarea Lana Del Rey. Melodia este profunda si misterioasa si se numeste „ Young and Beautiful ‘ ‘ . Am fost bucuros ca publicul larg a inceput sa urmareasca astfel de melodii si sa asculte indie-pop. Pentru mine melodia nici ca ar putea fi mai frumoasa de atat 🙂

Urmatoarea melodie am descoperit-o doar acum trei zile. Stiam de AVICII de la I could be the one si cand am vazut titlul melodiei m-am gandit ca ar putea fi un cover de la Wake me up before I go. Chiar daca m-am inselat , melodia „ Wake Me Up ‘ ‘ nu s-a aratat deloc o dezamagire. Este la fel de ritmata si se potriveste perfect zilelor calduroase de vara la munte .

Si acum , daca tot am trecut peste country-pop si indie-pop ce-ar fi sa incercam si niste rock ? Am descoperit aceasta noua formatie Blitz Kids cu o melodie numita Run for Cover care mi-a placut foarte mult. Este genul acela de rock revigorant care ma trezeste dimineata si ma convinge sa ma dau jos din pat ( ceea ce , pentru ca e vara, mi se pare un miracol.) Momentan atat cu muzica, o sa mai caut melodii interesante pentru urmatoarea postare. Nu uitati sa va inscrieti la concurs pentru niste semne de carte grozave.

dev logo

Un gând despre „Music … my inspiration ! (26)

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

