In my mailbox #4

in my mailbox

Ce mai faceti,devoratori ?? Ce carti v-ati mai cumparat ? Eu in ultimul timp am fost cam ocupat citind cartile pe care le am de mult timp in biblioteca , pentru a putea sa-mi cumpar altele noi. Voi face o vizita saptamana viitoare la librarie,cel mai probabil, dar pana atunci mi-am cumparat doua carti noi (le-am citit pe amandoua,iar recenzia uneia dintre carti este deja pe blog). De la editura ARTHUR mi-am cumparat Jurnalul unui pusti de Jeff Kinney (mi-a placut enorm) , iar de la LEDA mi-am luat Maximum Ride si am citit-o in cateva ore( De asemenea,a fost tare experienta.)

2013-07-01 13.26.40

2013-07-01 13.26.53

2013-07-01 13.27.40

Pe langa acestea , am primit de la Marni Bates o multime de autografe amuzante si un semn de carte cu `AKWARD’ facut chiar de autoare. Il ador! Iar pe plic Marni m-a numit un ROCKSTAR REVIEWER. Thank you so much for your kind words and for this amazing swags , Marni ! You can also read the interview with Marni here.

2013-07-08 12.39.06

2013-07-08 12.39.11

2013-07-08 12.39.19

2013-07-08 12.39.29

2013-07-08 12.38.32

  Si acum … surpriza cea mai mare pentru mine ! Acum cateva saptamani am primit prin posta un plic roz din America. Ma intrebam de la ce autor poate sa fie … Rachel R. Russell ! Va suna cunoscut ? Ei bine , este autoarea cartii Jurnalul unei pustoaice. Am fost foarte incantat ca ea imi apreciaza blogul si mi-a trimis autografe , autocolante si mi-a multumit pentru promovarea volumului sase din Jurnalul unei pustoaice  , care urmeaza sa fie publicat si in Romania in curand 🙂 Cand am vazut expeditorul am fost oarecum socat. De cand am inceput blogul din Ianuarie am reusit sa colaborez cu cativa autori recunoscuti in afara : Tammara Webber , Darren Shan si altii , dar nu ma asteptam la asa o surpriza. Thank you so much,Rachel !  It`s such a honor to have your book on my blog!

2013-06-07 17.50.50

Cam atat deocamdata , dar o sa va tin la curent cu noile carti pe care le primesc sau le cumpar 🙂 Urmariti blogul in continuare , deoarece va pregatesc si alte surprize 🙂

dev logo

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

