Music … my inspiration ! (25)

Pentru mine si pentru viitorii liceeni maine va fi oficial prima zi de vacanta, pentru ca maine dimineata o sa imi dau ultimul examen si apoi o sa pot sa am relaxez – in sfarsit ! –. Proba de romana a fost marti si am asteptari destul de bune de la nota 🙂 O sa vad sambata cand se afiseaza rezultatele. Iar ca sa celebrez aceste momente , am pregatit pentru voi alte patru melodii fresh, perfecte pentru vara... So,  you are ready ? I guess so 🙂

Prima melodie am descoperit-o acum cateva zile si am adorat-o. Acum vorbesc strict de melodie pentru ca , dupa ce am vazut si videoclipul , am ramas pentru o clipa  *wut?* Da,videoclipul este foarte …diferit , iar eu nu am reusit sa imi dau seama daca imi place sau este prea akward chiar si pentru mine. Importanta e melodia,nu videoclipul. Naughy Boy – La La La …

A doua melodie pe care v-o prezint astazi este Popular Song – MIKA ft. Ariana Grande. Si mie imi place melodia. Imi place cam mult.Prea mult. Dar acum serios , ma intreb care este adevaratul sens al melodiei ? Este acela ca toti oamenii care ne-au jignit vreodata vor regreta atunci cand vom ajunge mai sus decat ei ? Sau este acela ca trebuie sa omoram oamenii care ne-au jignit vreodata ? :)) Pentru ca ambele idei sunt geniale. *JUST KIDDING *

Acum cateva sapatamani artista britanica Gabrielle Alpin , de care v-am vorbit tot intr-o postare din aceasta rubrica , si-a lansat noua melodie Home , melodie care ma linisteste de cate ori o adu. Melodia este foarte frumoasa, are un mesaj pozitiv si este buna pentru zilele ploioase de vara , cand stai in casa. Astept cu nerabdare noile ei melodii 🙂 Keep going , Gabi !

Si melodia pe care v-o arat la final era programata sa apara in filmul Pitch Perfect , o melodie country , pe care producatorii au decis sa o scoata la montaj. Melodia se numeste Cup song (When I`m Gone)  si este perfecta pentru calatorii , cand pleci departe si iti doresti ca cei dragi sa iti simta lipsa … Cam atat pentru azi , dar o sa revin cu noi melodii , recenzii si multe surprize. Devorati carti in continuare 🙂

Si sa nu uitati sa  va inscrieti la concurs , unde aveti sansa de a castiga semne de carte cu logoul blogului … Nu va mai pun link acum , dar puteti vedea despre ce este vorba in partea din stanga a blogului , pe bara laterala.

dev logo

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

