Isteria de sambata seara : semne de carte cu `Devoratorul de carti ` ! XD

  Oh yeah ! Cu ocazia implinirii unui numar impresionant de vizualizari si trecerea a sase luni de cand am inceput acest blog m-am decis sa fac ceva cu totul special pentru a comemora aceste momente … Ideea mi-a venit intr-o seara si apoi nu m-am mai putut gandi doar la semne de carte cu `Devoratorul de carti `. Asa ca , in cele din urma , am incercat sa fac designul pe calculator si a iesit  destul de bine 😉 Sunt doua feluri diferite de semne de carte ( unul cu parerile autorilor pe care i-am intervievat despre blog si celalalt cu blogul alaturi de sloganul „ Un blog pentru carti . O carte pentru o poveste.O poveste pentru un suflet „ *epic* ) si mai sunt si niste … carti de vizita , cred?! , cu viitoarea sigla a blogului … Toate acestea o sa le dau la un concurs pe blog in postarile viitoare. Daca va considerati devoratori adevarati si fani ai blogului lasati un comentariu cu parerea voastra despre swagurile blogului aici si inscrieti-va la concursul care va urma. Oh God, I can`t belive who awsome you are , follower 🙂

23

 

22

25

265

Ah , uitasem sa adaug : la concurs o sa primiti semnele de carte cu tot cu autograful meu , iar daca cineva vrea sa isi realizeze propriile semne de carte `Devoratorul de carti ‘ sau doar sa dea share acestor swaguri puteti sa downloadati imaginile de mai jos :

dev de carti semn de carte 1

dev de carti semn de carte

dev de carti sooner

Stati cu ochii pe blog pentru ca in curnad o sa postez si concursul … 🙂

Un gând despre „Isteria de sambata seara : semne de carte cu `Devoratorul de carti ` ! XD

  1. Ohh cat de dragute sunt, imi plac, eu ma inscriu pentru ele. Vara asta se poarta verde si galben, asa ca mi s-ar asorta cu unghiutele cand devorez o carte:-) 🙂 si pun semn

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

