Perfect trailer (5)

Stiu ca , practic , v-am mai aratat saptamana trecuta un trailer de la Game Of Thrones , dar e complet diferit. Acela era de la sezonul 1 , dar cum sunt o persoana fara prieteni , fara viata sociala si stau toata ziua inchis in casa in fata computerului am vizionat deja primele doua sezoane si am vazut primele cateva episoade din sezonul 3 ( Glumeam in privinta vietii sociale : Am chiar destui prieteni si ies afara de cate ori am ocazia … I`m not a freaky-nerd 🙂  Si tot ce va pot spune este ca acest trailer este EPIC , mai epic decat primul si are pe fundal melodia pe care eu o ador Ms Mr-Bones… Asa ca , de la inceput , pentru mine a fost un mare succes. Daca nu urmariti inca serialul , si – serios – nu stiti ce pierdeti – acest trailer va va face sa va doritit sa-l urmariti … 🙂

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

