Music … my inspiration ! (24)

Ce mai faceti, devoratori ? Este sfarsitul saptamanii si oficial ultima zi de scoala pentru majoritatea 😦 Eu inca mai am doua examene foarte importante de dat saptamana viitoare , cele de care depinde media mea finala si toata munca mea din ultimele cateva luni . Deci NO STRESS ( We can do it , school ! Work with me ;D ) Asa cum v-am promis in ultima postare o sa va arat artistul meu preferat , cel pe care l-am descoperit acum cateva luni si am ajuns sa il ascult in fiecare saptamana … De fapt , nu este chiar un artist foarte recunoscut , pentru ca tipa respectiva face coveruri de la artisti celebri. Numele ei este Madelyn Bailey , este din UK si are probabil cea mai buna voce pe care eu am auzit-o vreodata.

Nu imi mai amintesc exact cum am descoperit-o , darimi amintesc ca in dupa-amiaza aceea am ascultat in continuu melodiile ei si am fost fascinat de stilul ei unic si atat de surprinzator. Nu va mai spun mai multe… Va las doar cateva coveruri facute de ea si astept comentariile voastre. Tipa e geniala si abia astept sa vad ce videouri mai posteaza 😉

Pacat ca deja s-a ales castul pentru Divergent , fiindca ei doi sunt exact asa cum m-i imaginam pe Four si Tris. Madelyn este superba si cred ca rolul i-ar veni manusa :>


Si … in final ceva ce nu multi oameni stiu despre Madelyn … Cand era mai la inceputul carierei artista din UK a facut la insistenta fanilor din Romania un cover de la melodia Alexandrei Stan „Mr Saxobeat „. Eu ador acest cover pentru ca sunt mandru de Romania ❤ Pe langa asta , se pare ca celor din afara nu le-a placut melodia romaneasca si de aceasta melodia nu a mai fost promovata … 😦

Acum ca stiti cine este artistul meu preferat sper sa intrati pe YouTube si sa ii dati acestei fete minunate SUBSCRIBE… Daca v-a placut de ea lasati-mi parerea intr-un comentariu. GOOD WEEK-END ;D

 

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

