Perfect Cover #12

Uitati ce o sa pun pe lista de Craciun … Ha ha , sau mai bine lista de „ pentru ca am fost copil cuminte „. Nu , serios , luna viitoare o sa imi pun la punct biblioteca … De cand m-am incurcat cu recenziile si cititul cartilor in engleza n-am prea cumparat titluri in romana si ma gandesc sa imi iau mai multe data viitoare cand o vizitez pe doamna bibliotecara. Momentan am zece titluri pe lista , dar mai pot face rost de cateva …

91eJtu2eeFL._SL1500_

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

