Music … my inspiration ! (23)

Ce mai faceti , dragi devoratori ? Imi pare rau ca nu mai pot tine blogul atat de actualizat , caci desi am absolvit generala saptamana trecuta , de-abia joi scap definitiv de examene. trebuie sa dau la romana marti si la matematica joi si sunt blocat intre orele de pregatire , studiu independent , meditatii si un lung sir de ore petrecute in casa. Sincer, nu mai pot astepta ca vara sa inceapa si pentru mine , oficial de vinerea viitoare. Am pregatit niste proiecte si colaborari grozave pentru blog vara asta . Nu va pot spune prea multe , doar ca voi face pagina de Facebook , schimb aspectul blogului si pregatesc un concurs ( O sa vedeti mai tarziu despre ce este vorba …)

Incep cu cea mai recenta melodie pe care am auzit-o. Este vorba de OneRepublic – „ If I lose myself tonight ‘ ‘, o melodie care mie mi-a captat atentia de la inceput, pentru ca este prea tare ca sa ramana neobservata. M-am trezit azi in drum spre scoala fredonand-o… Sper sa va placa si voua la fel de mult cat imi place mie.

Nu stiu exact cum sa descriu aceasta melodie … Sunt atatea stiluri diferite amestecate intr-o singura interpreta: R&B , indie-pop , pop…. Asadar , melodia urmatoare , desi este o nebunie , te face sa te gandesti la vara . Intr-un cuvant , o sa va indragostiti de melodia asta… Eu deja o ador : Eliza Doolittle – Big When I Was Little.

Chiar nu stiu de ce nu v-am aratat mai devreme – „Mirrors ‘ ‘. Adica , oricum , melodia este foarte vizualizata si foarte buna , si o ascult de ceva vreme. Este singura melodie care imi place de la Justin Timberlake , deoarece celealte nu au avut ceva foarte impresionant. Insa aceasta are potential … 🙂

In urmatoarea rubrica o sa va vorbesc despre artistul meu preferat … Chiar sunt curios sa vad ce parere aveti , fiindca nu este prea cunoscuta … 😉

dev logo

2 gânduri despre „Music … my inspiration ! (23)

  1. Topul meu ar fi 3,2,1 clar:-) 🙂 adica exact invers cum le-ai prezentat tu, dar oricum frumoase melodii. Eu am descoperit o melodie draguta de curand care desi nu) 🙂 🙂 e genul meu e prea emo, e draguta, am intalnit-o pe fundalul unui trailer al unui film pe care il astept, se numeste Pain si e cantata de Three days grace-uite un link catre ea http://m.youtube.com/#/watch?feature=player_embedded&v=zhvakbHUCx8&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DzhvakbHUCx8%26feature%3Dplayer_embedded, iti place? Si apropo de concursul pe care il organizezi, sper ca nu are regula obligatorie, like pe facebook share si alte prostii, am 22 de ani si am reusit sa stau departe de fenomenul facebook si sa nu imi fac cont si chiar ma enerveaza concursurile care au astfel de reguli:-) zic si eu…

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

