Ce ziceti despre … ? (7)

Sunt la doua saptamani distanta de vacanta mult dorita si de-abia astept vara ca sa imi pot pune la punct biblioteca si sa citesc mai mult. Pana atunci mi-am propus in week-endul asta , cand voi fi plecat la bunci ( acolo unde mi-am dus cea mai mare parte din carti ) sa termin de citit o serie care pentru mine a devenit deja una de suflet. Asadar astazi vom vorbi despre … *tobele* … Academia Vampirilor de Richelle Mead.

academia-vampirilor

  Descriere :

DOAR CEA MAI BUNĂ PRIETENĂ TE POATE APĂRA DE DUŞMANII TĂI NEMURITORI…

Academia Sf. Vladimir nu este o şcoală ca oricare alta, ci un loc secret, ascuns în străfundurile pădurilor din Montana, în care moroii (vampiri vii şi muritori) sunt educaţi în tainele magiei, iar tinerii dhampiri (jumătate oameni, jumătate vampiri) sunt antrenaţi să-i apere de atacurile sângeroase ale strigoilor (morţi vii), cei mai înspăimânttori şi mai periculoşi vampiri.
Rose Hathaway, o fată dhampir, se pregăteşte să devină gardă de corp pentru prietena ei cea mai bună, prinţesa moroi Lissa Dragomir. Antrenamentul pentru lupta cu strigoii este unul dur şi epuizant, iar, pe lângă intrigile şi comploturile din Academie, situaţia ei se complică din cauza unei idile tăinuite şi interzise. Având o legătură psihică ieşită din comun, cum nu s-a mai întâlnit de secole, cele două eroine încearcă să facă faţă ameninţărilor…

Parerea mea :

!!! Inainte de a citi parerea va rog cititi asta : Acest fel de articol nu este unul cu caracter de recenzie. Este doar parerea mea generala despre o carte , iar cei care nu mi-o impartasesc sunt rugati sa mi-o respecte. Va mutlumesc !!! De ce am ales aceasta serie ? hmm… diverse motive. Un motiv ar fi ca sunt la ultimul volum al seriei si in cateva ore i sa ma desparte de aceste personaje minunate si al doilea motiv ar fi ca – fara exagerare –  seria aceasta este cea mai complexa si mai bine scrisa serie pe care am citit-o vreodata si nicio alta serie nu va reusi sa umple golul lasat de Vampire Academy ( desi n-am citit inca Bloodlines … ). M-am indragostit din prima de aceasta serie : personaje cuceritoare , replici inteligente si descriere palpitanta care nu te face sa vrei sa inchizi cartea si sa te culci.  Faptul ca academia este una de vampiri , se fac ore noaptea , se predau lectii de lupta.. Cand am citit pentru prima data despre asta – acum 2 ani – nu mai vroiam sa las cartea din mana. Rose cea loiala si razboinica , Lissa cea regala si inteligenta , Dimitri cel … loial si razboinic , Christian , cel arogant , Mia , cea disperata – la propriu . Cand am descoperit toate aceste personaje in primul volum am fost cat se poate de aproape de o criza de fericire :))  Si acum , in spatele glumelor , sunt putin trist ca o sa termin seria deoarece aceasta a constituit o minunata perioada a vietii mele , facandu-ma sa iubesc vampirii ( cei periculosi si luptatori , nu cei care stralucez . Screw Twilight !) Oricum, desi nu am avut ocazia sa vorbesc pana acum cu autoarea , daca as intalni-o vreodata i-as multumi pentru aceasta serie minunata care a schimbat viata a milioane de cititori , nu numai a mea. Daca nu  aveti inca seria da-ti o fuga la prima librarie si cumparati-o , fiindca  nu ve-ti regreta niciodata aceasta alegere .

_________________________________________________________

  Tu ce parere ai despre Academia Vampirilor ?

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

