Music … my inspiration ! (22)

Ce mai faceti , devoratori ? 🙂 Eu sunt foarte fericit 😉 Nu ma intrebati de ce. Pur si simplu … Oricum , exact in doua saptamani de acum voi termina cu examenele si voi avea mai mult timp pentru blog . Uraa ! Dar pana atunci am gasit niste melodii noi care ma ajuta foarte mult. S-au adunat cam multe asa ca o sa pun doar cateva in aceasta postare si restul o sa le pun in cealalta pe care o voi face cel mai probabil vineri. in week-end este posibil sa fiu plecat , asa ca daca nu auziti vesti de la mine sa nu va speriati :))

Oricum , incepem cu o melodie mai veche si clasica ( Veche insemnand 2012 :))  Melodia este cantata de MS SR o artista de care nu auzisem pana duminica dar m-am trezit a fi un mare fan al ei. Melodia este una foarte buna si a ajuns pe coloana sonora a mai multor seriale cum ar fi Pretty Little Liars , Game Of Thrones si altele. Bones are ritmuri hipnotizante si te atrage imediat…

A doua melodie este una electrizanta … V-a placut „ Don`t you worry , child „ atunci am gasit urmatoarea voastra melodie preferata . Es te vorba despre „ Reload „. Melodia a fost lansata zilele trecute si este A-W-S-O-M-E . Ma face sa vreau sa alerg …. Si as si alerga daca n-ar fi plouat toata ziua 😐 Multumesc frumos , domnule SOARE 🙂

Urmatoarea melodie este lansata tot zilele trecute … Este vorba de Karmin –  Acapella . Probabil nu ati auzit de Karmin. Nu va condamn … Nici eu nu auzisem pana aseara  :)) Cautam melodii noi si am dat peste ea . Si nu am fost dezamagit . Melodia este foarte amuzanta , mai ales sfarsitul … Daca o ascultati veti intelege ce spun eu aici .

In final , pentru a nu ma aglomera , voi lasa doar patru melodii. Si cea care incheie aceasta postare va fi una foarte draga mie. Nu este tocmai noua dar nu conteaza GOOD MUSIC IS ALWAYS GOOD… Nu cred ca mai are nevoie de o introducere : Major Lazer – Get Free 😉 Atata pentru astazi , urmariti blogul in continuare 😀

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

