FunZONE : Cum ar trebui sa arate defapt cartile ` Game Of Thrones `…

De cand am devenit si eu un fan al fenomenului mondial ` Game Of Thrones ` ( adica de marti :)) am gasit o multime de poze amuzante referitoare la aceste carti … si am de gand sa vi le arat si voua. In primul rand o sa va arat cum au descris criticii ca ar trebui sa arate cu adevarat coperta primului roman , asta pentru ca in carte mor o multime de personaje : principale si secundare laolalta. Lucrul asta este foarte deranjant fiindca incepusem sa ma obisnuiesc cu anumite personaje si unii din preferatii mei o sa moara in cartea a doua 😐 Dar macar coperta e amuzanta :))

George-R-R-Martins-new-book

Dar pentru a fi si mai explicit mai este si asta :)) Potriveala perfecta 😉

Might-as-well-jump-on-the-wagon

Voi ce parere aveti de cartile in care mor multe personaje ? Va enerveaza ? Si daca da , va ia mult sa va atasati de un personaj ? Ia mult sa va obisnuiti dupa ce personajul respectiv moare in carte ? Astept parerile voastre sub forma de comentarii. Pe langa asta , urmariti in continuare blogul. Pregatesc surprize mari … Si daca nu ati facut-o inca , uitati-va in partea laterala a blogului si o sa vedeti ca am tradus primul capitol din ,, Numarand invers „ de Laura Lascarso in romana. Daca apreciati munca si va palce puteti sa lasati un comentariu 😉 O zi exceptionala , devoratori !

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

