Perfect trailer (4)

Da,da,da… *Am o noua obsesie.* Aparent azi a fost o zi grozava. Am primit un pachet cu semne de carte si atipilduri cu autograf de la o autoare foarte faimoasa in strainatate , dar si in Romania ( Inca nu-mi vine sa cred ca blogul a ajuns atat de popular in doar cateva luni si ca atatia autori si-au dorit colaborari cu blogul meu – nici nu pot sa descriu senzatia pe care o simt , e prea Awsome –). O sa va arat despre ce autoare este vorba la urmatoarea postare ,, In my mailbox ”. Pe langa asta aproape am terminat de citit ,,Counting Backwards ” de Laura Lascarso si ma pregatesc de recenzie si sa postez primele capitole in romana ( care va fi o premiera pe blog !). Nu prea mai am timp liber cu scoala si cu blogul, dar mi-am facut timp sa urmaresc un nou serial alaturi de noul meu papagal ( probabil Kiki sau Ronny – eu optez pentru Ronny). Aparent sunt singurul membru al familiei pe care papagalul il lasa sa il tina in mana fara sa il muste :))

Da,normal ca este vorba despre ,,Game Of Thrones ”. Nici nu va pot explica cat iubesc serialul. Am crezut tot timpul ca Glee este tare , dar acest serial duce totul la un nou nivel. Este atata suspans,drama,conspiratii,momente care te lasa cu rasuflarea taiata incat am devenit dependent… Sper sa imi pot cumpara si cartile pentru ca deja i-am dedicat un altar autorului. Serialul este filmat in Croatia, are pana in prezent trei sezoane de cate zece episoade… Asa ca nu puteti sa ratati asta, duce toate celelalte seriale la extrem si sunt deja fan declarat.*Pe langa asta , intentionez sa mai fac niste schimbari pe blog,deci sa nu va speriati daca vedeti ceva neobisnuit …* 

Spam-ul nu este permis pe acest blog !

